Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و ماشین‌سازی تبریز با تساوی بدون گل به پایان رسید. ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز پنجشنبه آغاز شد که در یکی از 4 مسابقه امروز، ذوب‌آهن از ساعت 18:30 و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ماشین‌سازی تبریز رفت که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن در این مسابقه با ترکیب اولیه رشید مظاهری، وحید محمدزاده، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، زبیر نیک‌نفس، محمدرضا حسینی، کریستین اوساگوانا و محمدرضا عباسی به میدان رفته است و علیرضا حیدری، محمدحسین کنعانی، رضا خالقی‌فر، فرید بهزادی، احمد مهدی‌زاده، مسیح زاهدی، احسان علوان‌زاده، محمد خرم‌الحسینی، عزیز معبودی، احمدرضا زنده‌روح و سعید مهری نیز 11 بازیکن ترکیب اولیه ماشین‌سازی در این بازی را تشکیل می‌دهند.

ذوب‌آهن که برای جبران شکست سنگین هفته گذشته برابر استقلال، پا به این دیدار گذاشته بود از ابتدا تلاش می‌کرد به دروازه ماشین‌سازی نزدیک شود، اما دفاع فشرده ماشین‌سازی مانع از به ثمر رسیدن موقعیت‌های این تیم می‌شد.

در دقیقه 2 ذوب‌آهن صاحب یک ضربه ایستگاهی شد، اما شوت زبیر نیک‌نفس را دروازه‌بان ماشین‌سازی به خوبی دفع کرد.

در دقیقه 13 پاس در عرض محمدرضا حسینی به کریستین اوساگوانا دقت لازم را نداشت و مدافع ماشین‌سازی آن را در میانه راه قطع کرد تا ذوب‌آهن از این حمله نیز نتیجه‌ای نگیرد.

در دقیقه 18 ارسال میلاد فخرالدینی در محوطه جریمه ماشین‌سازی به محمدرضا عباسی رسید، اما ضربه سر او را علیرضا حیدری دروازه‌بان ماشین‌سازی مهار کرد و مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

اصفهان| ترکیب تیم فوتبال ماشین‌سازی مقابل ذوب‌آهن اعلام شداصفهان| ترکیب اولیه ذوب‌آهن برابر ماشین سازی اعلام شد‌عضو جدید هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن: ذوب‌آهن به شرایط بهتری در لیگ برتر می‌رسد

ماشین‌سازی در دقیقه 20 صاحب یک ضربه آزاد شد، اما شوت مسیح زاهدی به دیواره دفاعی ذوبی‌ها برخورد کرد و راهی به دروازه این تیم نیافت.

علیرضا منصوریان که تیمش به 3 امتیاز حیاتی این دیدار نیاز داشت، خیلی زود دست به تعویض زد و در دقیقه 33 کریستین اوساگوانا را بیرون کشید و ارسلان مطهری را به بازی فرستاد. اوساگوانا پس از تعویض روی نیمکت ذوب‌آهن ننشست و مستقیماً به رختکن رفت.

در دقیقه 36 ارسال بلند میلاد فخرالدینی روی سر مهاجم ذوب‌آهن جفت و جور نشد و مدافعان ماشین‌سازی این توپ را از محوطه جریمه دور کردند.

در دقیقه 37 محمدرضا حسینی در محوطه جریمه ماشین‌سازی و در برخورد با عزیز معبودی سرنگون شد، اما مرجان‌زاده داور این دیدار که به صحنه نزدیک بود اعتقادی به وقوع خطا نداشت.

در دقیقه 40 ضربه ایستگاهی خوب محمدرضا حسینی به محوطه جریمه ماشین‌سازی رسید، اما هیچ‌کدام از بازیکنان ذوب‌آهن به این توپ نرسیدند و این موقعیت نیز به هدر رفت.

در دقیقه 45+1 ماشین‌سازی دست به ضدحمله زد که حاصل آن یک ضربه ایستگاهی برای این تیم بود. این ضربه در برگشت تبدیل به موقعیت خطرناکی برای ماشین‌سازی شد که البته با هوشیاری مظاهری راهی به دروازه ذوب‌آهن نیافت.

در نهایت نیز نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل 2 تیم به پایان رسید.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا درحالی از رئال شکست خورد که تا ضربات پنالتی تیم برتر میدان بود.

این دو تیم که در بازی رفت به تساوی 3-3 دست پیدا کرده بودند در بازی بازی برگشت به میزبانی ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. بازی در نیمه اول با گل رودریگو با برتری رئال تمام شد و سیتی به لطف گل کوین دی‌بروینه موفق شد بازی را در نیمه دوم به تساوی بکشد.

این بازی که با تساوی به وقت‌های اضافه رفته بود در اکثر دقایق شاهد برتری سیتی به عنوان میزبان در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت‌های خطرناک بود اما ضربات پنالتی به سود رئال مادرید رقم خورد که اشتباه برناردو سیلوا روی آن بسیار تأثیرگذار بود.

بعد از اینکه خولین آلوارز اولین پنالتی سیتی را به گل تبدیل کرد، ادرسون موفق شد ضربه لوکا مودریچ با تجربه را مهار کند و این فرصت خوبی بود تا سیتی با گل کردن پنالتی بعدی شانس صعود به دور بعدی را افزایش دهد.

این ضربه حساس به برنارد سیلوا رسید که او تصمیم عجیبی در آن لحظه از بازی گرفت. ستاره پرتغالی زیاد دورخیز نکرد و تصمیم گرفت با ضربه داخل پای چپ به توپ ضربه بزند.

او ضربه بسیار معمولی و با قدرت کمی را به وسط دروازه زد که آندری لونین به خوبی دست او را خواند و در جای خود ایستاد تا شوت ستاره سیتی را بیشتر به پاس شباهت داشت در آغوش بگیرد.

این تصمیم سیلوا روی روحیه همبازیانش اثر گذاشت که در نتیجه بعد از گل شدن ضربه پنالتی جود بلینگام برای رئال، ضربه متئو کواچیچ هم توسط لونین مهار شد.

سیلوا که یکی از چهره‌های شاخص موفقیت‌های فصل گذشته منچسترسیتی در مسیر کسب سه‌گانه بود و این باشگاه برای حفظ او در تابستان با چالش‌های زیادی مواجه بود امشب به عنوان نقش اول ناکامی تیمش برای صعود به نیمه نهایی اروپا شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار
  • تساوی بدون گل‌گهر و استقلال خوزستان در نیمه نخست
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • تساوی بدون گل در نیمه اول دربی اصفهان