Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@04:21:48 GMT

تصویری از علی خطیر روی تخت بیمارستان

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۳۰۶۲۵

تصویری از علی خطیر روی تخت بیمارستان

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصویری از علی خطیر معاون باشگاه استقلال تهران در فضای مجازی در حالی که بر روی تخت بیمارستان قرار دارد، منتشر شده است. براساس اخبار منتشر شده روز گذشته بحث لفظی علیرضا حقیقی دروازه‌بان سابق پرسپولیس و خطیر باعث درگیری بین طرفین شد که در نهایت در اثر این  برخورد، خطیر از ناحیه بینی مصدوم و در یکی از بیمارستا‌ن‌های تهران بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه وقوع این اتفاق با ابهام‌هایی همراه بود و تا به حال سند محکمی از این برخورد و درگیری منتشر  نشده اما تصویر زیر با عنوان نشانه‌ای از این درگیری به اشتراک گذاشته شده است. خطیر پس از این عمل جراحی صبح امروز از بیمارستان مرخص شد.

پیش از این باشگاه استقلال تهران با انتشار اطلاعیه‌ای در واکنش به این درگیری اعلام کرده بود:

با توجه به اتفاقی که صبح روز چهارشنبه در مجموعه انقلاب تهران رخ داده و باعث درگیری و حمله یکی از بازیکنان سابق فوتبال ایران به دکتر علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال شد، باشگاه استقلال اعلام می کند این پرونده را از طریق مجاری قانونی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری خواهد کرد.

باشگاه استقلال به صورت قطعی و کامل این هتک حرمت و گستاخی در یکی ازمیادین ورزشی را تا حصول نتیجه نهایی دنبال و با توجه به اینکه علیرضا حقیقی پیش از این نیز سابقه چنین اقداماتی داشته به هیچ وجه از حق و حقوق خود کوتاه نخواهد آمد و اجازه نخواهد داد تا این توهین به خانواده باشگاه استقلال بی جواب بماند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی استقلال تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی سریال، قطعه «چلچراغ» برای سریال «افعی تهران» با خوانندگی رضا یزدانی، آهنگسازی علیرضا افکاری و تنظیم سعید زمانی و شعری از مهدی ایوبی منتشر شده است.

سامان مقدم کارگردانی سریال «افعی تهران» را بر عهده دارد. پیمان معادی هم نقش اصلی سریال را بازی کرده هم فیلمنامه را با پویا مهدوی‌زاده نوشته است.

سریال «افعی تهران» هر چهارشنبه صبح ساعت ۸ به طور اختصاصی از پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.

کد خبر 6080914 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • صادقی: خطیر و نکونام از جراید سیاه بترسند/ VAR نیاید شاید هر هفته اتفاقات خوب برای پرسپولیس بیفتد+فیلم
  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • پرویز برومند: به خطیر اعتقاد دارم!
  • رونمایی از تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها / گرفتاری مردم غزه در تله پهپادی شیطان
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • (عکس) استوری جالب همسر رافائل سیلوا