Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@03:40:37 GMT

بودیمیر، چهارمین خارجی درخشان امروز لیگ

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۳۱۰۳۸

بودیمیر، چهارمین خارجی درخشان امروز لیگ

مهاجم کروات پرسپولیس نمایش خوبی برابر صنعت نفت آبادان داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر تیم پرسپولیس میزبان صنعت نفت آبادان بود که در نهایت موفق شد حریف خود را با یک گل شکست دهد. این گل در نیمه نخست توسط علی علیپور به ثمر رسید. پاس گل علیپور را ماریو بودیمیر به زیبایی برای او فرستاد و زوج خود در خط حمله را به صدر جدول آقای گلی رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بودیمیر یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در دیدار امروز بود و علاوه بر پاس گل، حرکات مثبت زیادی انجام داد. این مهاجم کروات حتی در نیمه دوم یک گل هم برای پرسپولیس به ثمر رساند که البته با تصمیم داور، این گل خطا اعلام شد و بودیمیر باز هم در حسرت زدن گل برای سرخپوشان در جریان بازی ماند.

 

این بازیکن با نمایش خوبی که از خود به جا گذاشت، به مثلث فوق العاده خارجی های استقلال پیوست و چهارمین بازیکن خارجی درخشان در بازی های امروز لیگ برتر نام گرفت. پیش از او، گادوین منشا به همراه پاتوسی و ایسما برای استقلال مقابل فولاد خوش درخشیدند و هر کدام با زدن یک گل، پایه گذار برد مهم آبی ها بودند.

پرسپولیس تهران ماریو بودیمیر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران ماریو بودیمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار لوس ویرا در نیم فصل دوم و بعد از جذب محمد خدابنده‌لو غالبا این بازیکن را به جای سروش رفیعی به بازی می‌فرستاد اما در آبادان تغییر رویه داد.

در شرایطی که با مصدومیت زودهنگام و تعویض عالیشاه در همان ده دقیقه ابتدایی بازی روند تعویض‌های اوسمار در نیمه دوم تغییر کرد دقیقه 75 هم ترابی برخلاف همیشه تعویض نشد و اورونوف و آل‌کثیر از زمین بیرون رفتند تا خدابنده‌لو و بابایی جای این دو نفر را بگیرند.
با حضور خدابنده‌لو ماندن سروش رفیعی در ترکیب پرسپولیس، در 20 دقیقه پایانی مسابقه (با احتساب وقت‌های تلف شده) سروش و ریگی کنار هم ماندند، وحید امیری به پست هافبک راست رفت، ترابی در جناح چپ بازی کرد تا اینکه صادقی جای او را گرفت و ابوالفضل بابایی هم مهاجم نوک شد.

در این ترکیب محمد خدابنده‌لو برای نخستین‌بار یک پله جلوتر و در پست هافبک آزاد پشت مهاجم نوک بازی کرد تا تجربه تازه‌ای در ترکیب تیمش داشته باشد. البته با توجه به شرایط مسابقه و اینکه پرسپولیس با سه گل از میزبانش جلو افتاده و نیازی به گل‌های بیشتر نداشت خدابنده‌لو مثل بیشتر بازیکنان فاز حمله پرسپولیس بیشتر در صدد کنترل توپ و چرخاندن آن در زمین حریف برآمد و در این کار نیز موفق بود.

دیگر خبرها

  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد
  • پنالتی عجیبی که "بودیمیر" بازیکن اوساسونا در دقیقه ۹۷ خراب کرد (فیلم)
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!