Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: دوست داشتیم شرایط به گونه‌ای شود که با پیروزی به اصفهان برگردیم و موقعیتش هم پیش آمد اما کم‌دقت بودیم. ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، رضا لک، سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان پس از تساوی بدون گل تیمش در دیدار نخست فینال لیگ برتر فوتسال مقابل مس سونگون ورزقان اظهار داشت: بازی فینال حساسیت‌های خاص خودش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم بازی درگیرانه و پایاپایی انجام دادند.

وی افزود: در نیمه نخست دو تیم در خطاها و... برابر شده و با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. در آغاز نیمه دوم ما عملکرد بهتری داشتیم و 2-3 بار توپ را تیرک مس زدیم. این تیم نیز در 5-6 دقیقه پایانی عملکرد بهتری از ما داشت. این بازی نشان داد فینال، بازی بازیکنان بزرگ و با تجربه است.

لک در رابطه با نتیجه دیدار تیمش مقابل مس سونگون خاطرنشان کرد: دوست داشتیم شرایط به گونه‌ای شود که با پیروزی به اصفهان برگردیم و موقعیتش هم پیش آمد اما کم‌دقت بودیم. فرصت‌های خطرناکمان بیشتر از مس بود و در چند صحنه با دروازه‌بان حریف تک‌به‌تک شدیم. از این نتیجه هم ناراضی نیستیم و بعد از بازگشت به اصفهان ریکاوری می‌کنیم تا برای بازی برگشت آمده شده و با خواست خدا و تلاش بازیکنان جشن قهرمانی بگیریم.

سرمربی مس سونگون: نباید حواشی تکرار شود؛ جام قهرمانی را حفظ می‌کنیمحواشی در بازی فینال طبیعی است؛ مشخص نیست چه تیمی قهرمان می‌شودحاشیه دیدار مس سونگون – گیتی پسند| حجت‌الاسلام آل‌هاشم امام‌جمعه تبریز تماشاگر ویژه فینال لیگ برتر فوتسال + عکسحاشیه دیدار مس سونگون ـ گیتی پسند| استقبال پرشور تراکتوری‌ها از فینال لیگ برتر فوتسال

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در رابطه با برنامه تیمش برای دیدار برگشت گفت: فکر می‌کنم هم ما و هم تیم مس سونگون از نظر فنی هر کاری که لازم بود را از ابتدای فصل انجام داده‌ایم و در این مدت باقی‌مانده تا بازی بعدی، بیشتر روی ریکاوری و مسائل روحی و روانی کار می‌کنیم.

وی در پایان گفت: سعی می‌کنیم بازی امروز را به سرعت آنالیز کرده و با بررسی نقاط ضعف، کارهای لازم را انجام دهیم. در زمین خودمان و در حضور هوادارانمان با شرایط بهتری بازی می‌کنیم. امیدوارم تلاشی که بچه‌ها امروز انجام دادند در بازی برگشت به ثمر بنشیند.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بارسلونا برابر هواداران این تیم به میدان رفت و توانست با نتیجه پر گل 1-4 مقابل این تیم به پیروزی برسد. 

پیروزی بارسا در بازی رفت در پاریس باعث شده بود که بیشتر فوتبال‌دوستان در انتظار تکرار این نتیجه در خانه و صعود شاگردان ژاوی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات باشند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت تا لوئیس انریکه یک بازگشت به بازی دیگر را در شهر بارسلونا و در این دیدار جنجالی تجربه کرده باشد. 

الخلیفی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« من به کاری که برای پی اس جی انجام دایدم و این که چطور خودمان را به عنوان نماینده فرانسه در زمین نشان دادیم افتخار می‌کنم. این یکی از بهترین و محبوب‌ترین شب‎‌های من به عنوان مدیر پی اس جی بود. ما بهترین هواداران دنیا را داریم. همه در کنار هم این کار را انجام دادیم.»

پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف دورتموند برود که موفق شد اتلتیکو مادرید را از سر راه بردارد تا تکلیف یکی از تیم‌های صعود کننده به دیدار فینال مشخص شود. 

دیگر خبرها

  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است