Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود تمام سختی ها به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فکر می کنیم.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، «احمد نوراللهی» پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان، اظرها داشت: بازی سختی بود و خوشحالم که سه امتیاز این بازی را کسب کردیم.
وی در مورد انتقاداتی که از «ماریو بودیمیر» مهاجم جدید پرسپولیس مطرح می شود، افزود: بودیمیر بازیکن با کیفیتی است و امروز هم یک پاس گل خوب به علیپور داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در جریان بازی به تیم خیلی کمک کرد و امیدواریم رفته رفته بیشتر با تیم هماهنگ شود. اگر کمی زمان بگذرد، مطمئنا شرایط بهتر خواهد شد.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد صحبت های «سیدجلال حسینی» مبنی بر اذیت شدن پرسپولیس از سوی برخی افراد، اضافه کرد: بازی ها فشرده است و به همین خاطر تیم سختی زیاد را تحمل می کند. از طرفی هجمه هایی هم از طرف داوران وارد شد.
نوراللهی با اشاره به عملکرد داور در این مسابقه گفت: در دقایق پایانی فکر می کنم که به روی سروش رفیعی خطای پنالتی رخ داد. با این حال، ما کار خودمان را انجام می دهیم تا امسال هم قهرمان شویم.
ورزشی**9463**3783**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش احمد نوراللهي پرسپوليس بوديمير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد. این بازیکن با مصدومیت از اردوی تیم ملی بازگشت و همین مسئله منجر به جدل لفظی باشگاه پرسپولیس با کادر پزشکی تیم ملی شد. هر چه بود قرمزها ناچار شدند در چند مسابقه حساس بدون دروازه‌بان اول خود وارد میدان شوند. با این حال نتیجه کار از آنچه گمان می‌رفت بهتر شد و امیررضا رفیعی ۳‌کلین‌شیت ارزشمند به ثبت رساند.

بیرانوند احتمالا برای بازی حذفی با آلومینیوم استراحت خواهد کرد تا در مسابقه سرنوشت‌ساز با سپاهان برای تیمش به میدان برود. با این حال با توجه به عملکرد بالاتر از تصور رفیعی، بیرو کار سختی دارد و دیگر نباید مرتکب اشتباهات گل‌درشتی شود که این فصل زیاد از او دیدیم؛ ازجمله در مسابقه با آلومینیوم و فولاد.

کد خبر 846232 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است