Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چارچوب روز دوم از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر امروز «جمعه» چهار دیدار برگزار می‌شود و در مهمترین مسابقه تراکتورسازی تبریز میزبان شاگردان امیر قلعه‌نویی است.

 

تراکتورسازی - سپاهان ۱۶:۰۰

تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و سپاهان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یارگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می‌روند.

تراکتوری‌ها هفته گذشته با نتیجه تساوی بدون گل مقابل تیم فوتبال سایپا متوقف شدند و قصد دارند برای باقی ماندن در جمع مدعیان هر ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتورسازی تا پایان هفته نوزدهم لیگ برتر با کسب ۳۴ امتیاز و به دلیل تفاضل کمتر نسبت به استقلال تهران جایگاه پنجم جدول رده‌بندی را از آن خود کرده است.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با امیر قلعه‌نویی روز‌های خوبی را سپری می‌کند. زردپوشان هفته گذشته به دلیل حضور ذوب آهن در رقابت‌های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، بازی نکردند و به نوعی با قرعه استراحت رو به‌رو شدند. سپاهانی‌ها تا پایان هفته نوزدهم لیگ برتر با کسب ۳۸ امتیاز و یک بازی کمتر رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده‌اند. شاگردان قلعه‌نویی برای بازگشت به صدر باید تراکتورسازان را در تبریز متوقف کنند.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان روز جمعه ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

پیکان - پدیده شهر خودرو ۱۶:۰۰

تیم‌های فوتبال پیکان و پدیده شهر خودرو از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم می‌روند.

تیم فوتبال پیکان هفته گذشته توانست با نتیجه یک بر صفر تیم ماشین سازی را شکست دهد و با کسب ۱۹ امتیاز به رده یازدهم جدول صعود کند. شاگردان حسین فرکی برای قرار گرفتن در نیمه اول جدول باید در این مسابقه پیروز شوند، اما کار سختی مقابل شاگردان گل‌محمدی دارند.

تیم فوتبال پدیده که با انتقال مالکیتش شرایط بهتری را سپری می‌کند هفته نوزدهم توانست با ۲ گل سپیدرودرشت را شکست دهد و با ۳۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده سوم جدول قرار گرفت. شاگردان گل‌محمدی برای باقی ماندن در کورس قهرمانی نیاز به پیروزی در این مسابقه دارد.

سپیدرودرشت - استقلال خوزستان ۱۶:۰۰

تیم‌های فوتبال سپیدرودرشت و استقلال خوزستان از ساعت ۱۶ در رشت به مصاف هم می‌روند.

تیم فوتبال سپیدرود شرایط عجیبی را سپری می‌کند. چند روز قبل علی کریمی و کادرفنی این تیم لیگ برتری از سمت خود استعفا و اعلام کردند دیگر قصد همکاری با سپیدرود را ندارند. سپیدرودی‌ها هفته گذشته با نتیجه ۲ بر صفر مقابل پدیده شکست خوردند و با کسب تنها ۱۲ امتیاز از ۱۹ بازی در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفتند.

تیم فوتبال استقلال خوزستان دیگر تیم بحران زده لیگ هجدهم است که ابتدای فصل به دلیل شکایت بازیکن خارجی اش به فیفا ۶ امتیاز از آن کسر شد. آبی پوشان هفته گذشته با نتیجه تساوی یک - یک مقابل نفت آبادان متوقف شدند و با کسب تنها ۷ امتیاز رتبه در قعر جدول قرار دارند. استقلالی‌ها برای فرار از بحران فقط باید به ۳ امتیاز این بازی فکر کنند، اما قطعا کار سختی مقابل سپیدرودی‌ها دارند.

نفت مسجدسلیمان - نساجی مازندران ۱۶:۳۰

تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

تیم فوتبال نفت هفته نوزدهم توانست کار بزرگی انجام دهد و با نتیجه تساوی بدون گل پرسپولیس را متوقف کند. نفتی‌ها که با کسب ۱۷ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار دارند با پیروزی در این مسابقه می‌توانند حداقل ۳ پله صعود داشته باشند.

نساجی مازندران که لیگ هجدهم را با جواد نکونام آغاز کرد مجید جلالی را روی نیمکت می‌بیند. بازیکنان نساجی هفته گذشته با ۲ گل توانستند فولاد را شکست دهند و با کسب ۲۱ امتیاز رته نهم جدول را از آن خود کنند. شاگردان جلالی برای حفظ و ارتقای جایگاه خود باید مقابل نفت پیروز شوند در غیر این صورت احتمال دارد یک یا ۲ پله در جدول سقوط کنند.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر تراکتورسازی تبریز فوتبال تساوی بدون گل سایپا استقلال جدول اصفهان ذوب آهن لیگ قهرمانان بازی خودرو پرسپولیس علی کریمی فیفا نفت آبادان نساجی نفت جواد نکونام مجید جلالی فولاد تساوی بدون گل جهان سایپا لیگ قهرمانان آسیا نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟

در مسابقات آتی لیگ برتر کشورمان تیم استقلال باید با تراکتور بازی کند و پرسپولیس میزبان تیم سپاهان است. این مسابقات بعد از برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، استقلال در تبریز نبردی سخت با تراکتور دارد و پرسپولیس هم در تهران مبارزه ای جانکاه با سپاهان خواهد داشت. مزیت بازی استقلال برای پرسپولیس، بازی کردن در خانه تراکتور است چرا که تراکتور هر چند در خانه سه هفته متوالی ناکام بوده، اما آن ها معمولا در تبریز برابر تیمهای بزرگ خوب بازی می کنند.

سال قبل محصول عملکرد دو تیم، سپاهان را از رسیدن به عنوان قهرمانی بازداشت. ابتدا تراکتور که در تبریز، سپاهان صدرنشین را شکست داد و ملوان که در اصفهان برابر سپاهان به نتیجه مساوی رسید. این دو تیم، پرسپولیس را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ فصل گذشته یاری کردند و حالا پرسپولیس امیدوار است تراکتور بار دیگر با متوقف کردن تیم صدرنشین، قرمزپوشان را در مسیر کسب عنوان صدرنشینی در مسابقات لیگ برتر یاری دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی