Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراغه - ایرنا - دهمین مرحله اردوی آماده سازی ملی کشتی آزاد نونهالان کشور با حضور 31 کشتی گیر در خانه کشتی مراغه آغاز شد.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: علاوه بر کشتی گیران دعوت شده به این اردو، 20 کشتی گیر نونهال و خردسال آذربایجان شرقی نیز حضور دارند و تا 13 اسفند ماه جاری زیر نظر مربیان تمرین می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تورج ظفری اضافه کرد: این اردو در راستای استعدادیابی و با هدف بسترسازی برای تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: نادر ناظری به عنوان مربی ارشد و سردار مولوی، جواد اسماعیل پور، بهمن حاجی زاده و فریبرز رئیسی به عنوان مربی تیم را در این اردو همراهی می کنند.
وی گفت: مربیان مجرب و توانمندی در این اردو حضور دارند که نقش موثری در محک زدن کشتی گیران کشور و استان و آماده سازی آنها برای حضور قدرتمند در عرصه های ملی و منطقه ای ایفا می کنند.
ظفری گفت: در سالجاری 10 اردو برای تیم ملی کشتی آزاد نونهالان برگزار شده و پیش از اردوی مراغه، اصفهان میزبان کشتی گیران نونهال کشور بود.
وی به برگزاری تمرینان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر اشاره کرد و افزود: آموزش کشتی برای بالا بردن سطح ارتقا تاکتیکی و تکنیکی، شناسایی نقاط ضعف، آموزش فنون کشتی و شناسایی استعدادهای پایه در نقاط مختلف کشور از مهمترین اهداف این اردوهاست.
وی با تقدیر از رئیس ورزش، هیات کشتی و پیشکسوتان ورزش کشتی مراغه افزود: مراغه ظرفیت و استعداد بسیار زیادی در رشته کشتی دارد و در صورت برنامه ریزی پایه ای و اصولی، به طور قطع شاهد درخشش این استعدادها در آینده خواهیم بود.
حدود هشت هزار و 600 ورزشکار سازمان یافته در قالب 88 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
این شهرستان با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي نونهالان اردوي آمادگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانزاده و توخته به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله اول تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از ۱۵ فروردین با هدایت پیمان اکبری زیر نظر موتا پائز و دستیاران برزیلی‌اش در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی با حضور ۱۸ بازیکن در حال برگزاری است.

بر این اساس بازیکنان در این مرحله از اردو که بیشتر به حضور استعدادهای درخشان و جوانان اختصاص دارد در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را برگزار می‌کنند که ویدئوی تمرینات آن‌ها به همراه آنالیز دقیق تمرین در لحظه توسط تیم آنالیز برای پائز و لئوناردو سرمربی و مربی تیم ملی ارسال می‌شود.

بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان یوسف کاظمی و علی زارع از امروز از اردو خارج شدند و پوریا حسین خانزاده و امیرحسین توخته که قرار بود از هفته آینده به اردوی تیم ملی اضافه شوند، پس از استراحتی کوتاه به اردوی تیم ملی دعوت شدند. همچنین رضا رضایی نیز هفته گذشته به جمع اردو نشینان اضافه شد.

این مرحله تمرینات تیم ملی والیبال ایران تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و سپس تمرینات با حضور موتا پائز و بازیکنان سرشناس دیگر وارد مرحله جدید و جدی‌تر خواهد شد.

کد خبر 6076796

دیگر خبرها

  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی
  • اردوی تیم ملی گلبال ایران در اردبیل
  • حضور ۴ مازندرانی‌ در اردوی تیم‌ ملی والیبال نوجوانان
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته با حضور ۲ نماینده از قم برگزار می شود
  • اردوی تیم ملی سپک تاکرا در سنندج
  • آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی سپک تاکرا در سنندج
  • تعویض‌های پائز در تیم ملی والیبال
  • دو تعویض سرمربی تیم ملی والیبال در تهران
  • پائز دو بازیکن جدید به اردوی تیم ملی والیبال فراخواند
  • خانزاده و توخته به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند