Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،سون هیونگ مین مهاجم ملی پوش تاتنهام در مراسم جوایز فوتبال لندن که پنجشنبه شب برگزار شد، جایزه بهترین مهاجم فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ لیگ برتر را از آن خود کرد.

این بازیکن کره‌ای که در این فصل از رقابت‌ها موفق شده است ۱۶ گل به ثمر برساند جایزه خود را از دست دیوید ژینولا اسطوره تاتنهام دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رقبای سون هیونگ مین، ادن هازارد هافبک بلژیکی تیم چلسی، هری کین مهاجم تاتنهام و اوبامیانگ مهاجم آرسنال بودند.

مهاجم تاتنهام پس از دریافت جایزه گفت:"برای من این جایزه خاص است، اولین جایزه من (از این نوع) است. بسیاری از بازیکنان این جایزه را به دست نیاورده اند، پس برای من این جایزه واقعا خاص است، به خصوص به این دلیل که نام‌های بزرگی این جایزه را به دست آورده اند (در گذشته). این برای من معنی زیادی دارد و بسیار خوشحالم که آن را به دست می‌آورم. "

در این مراسم همچنین مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام نیز به عنوان بهترین سرمربی این فصل از رقابت‌ها انتخاب شد.پوچتینو هم طی سخنانی بازیکن کره‌ای خود را شایسته دریافت این جایزه دانست.

مراسم جوایز فوتبال لندن هر ساله در لندن برگزار می‌شود و بر اساس آرای شورایی 22 نفره متشکل از افراد مستقل در فوتبال لندن و اعضای رسانه‌ها بهترین بازیکنان در بین تیم‌های لندنی انتخاب می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید:

ستاره آبی پوشان هواداران را تهدید کرد

دروازه بان آبی پوشان جریمه شد

حمایت ملی پوش بارسلونا از زندانیان سیاسی اسپانیا

انتهای پیام/


مهاجم کره‌ای تاتنهام بهترین بازیکن فصل لندن شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور «گیج‌گاه» در کره جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پروژه، فیلم سینمایی «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه‌کنندگی حنیف سروری و میرواله مدنی در ادامه حضورهای جهانی خود به بیست و پنجمین جشنواره جئون جو در کره جنوبی راه پیدا کرد.

این رویداد ۱ الی ۱۰ می (۱۲ تا ۲۴ اردیبهشت) در شهر جئون جو کره جنوبی برگزار خواهد شد و فیلم سینمایی «گیج‌گاه» در ۳ نمایش مختلف برای مخاطبان این جشنواره اکران خواهد شد، این رویداد هر ساله میزبان چهرهای شناخته شده سینمایی از سراسر جهان است.

ماداکتو پیکچرز عرضه و توزیع بین‌المللی این اثر را بر عهده دارد.

این فیلم پیش‌تر موفق به دریافت جایزه از چهلمین جشنواره فیلم های ورزشی میلان ایتالیا، جایزه بهترین فیلمنامه از شانزدهمین جشنواره چبوکساری روسیه، جایزه بهترین گروه بازیگران کمدی و بهترین تدوین از پنجمین جشنواره اسکیپتاون در لس آنجلس آمریکا شده و همچنین در بیش از ۱۰ جشنواره بین‌المللی حضور داشته است.

کد خبر 6077870

دیگر خبرها

  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • فرجام‌خواهی علیه دو بار کسر امتیاز در یک فصل!‏
  • «انگشت طلا» ۶ جایزه از جوایز فیلم هنگ‌کنگ را برد
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • حامد حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • آشنایی با ۵ گلزن برتر تاریخ فوتبال؛ از رده باشگاهی تا تیم ملی (+عکس)
  • حضور «گیج‌گاه» در کره جنوبی
  • مهاجم دو ملیتی از گل گهر سیرجان جدا شد
  • مهاجم بوشهری بهترین بازیکن لیگ روسیه شد
  • پدر ارلینگ هالند خطاب به روی کین: پسرم همچنان بهترین گلزن است