Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@23:54:45 GMT

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل تراکتورسازی با یک ابهام

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۳۴۴۳۳

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل تراکتورسازی با یک ابهام

مهم ترین چالش امیرقلعه نویی در دیدار برابر تراکتورسازی انتخاب جایگزین سعید آقایی است که با محرومیت این دیدار حساس را از دست داده است.

به گزارش ایمنا، امیرقلعه نویی به غیر از یک تغییر که چاره ای جز ایجاد آن ندارد، قصدی برای تغییر ترکیب تیمش نخواهد داشت چراکه در دو بازی گذشته با پیروزی از زمین خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان نیم فصل دوم را با تساوی در آبادان آغاز کرد؛ نتیجه ای که مطابق میل امیرقلعه نویی و شاگردانش نبود، اما آنها در ادامه با دو پیروزی برابر سپیدرود و پیکان روند خوبی پیدا کردند.

در دیدار برابر سپیدرود امیرقلعه نویی یک تغییر در بخش میانی زمین ایجاد کرد ولی چون بازخورد مثبتی نداشت، در نیمه دوم آن را اصلاح کرد؛ این تغییر خروج مسلمان و ورود مهرداد محمدی بود.

با این وصف به نظر می رسد مانند سه دیدار گذشته امیرقلعه نویی از همان نفراتی استفاده کند که در سه بازی ابتدایی نیم فصل آنها را در ترکیب اصلی دیده ایم؛ مگر اینکه سرمربی سابق تراکتورسازی قصد غافلگیر کردن لیکنز را داشته باشد.

در غیر این صورت پیام نیازمند مانند گذشته دروازه بان اصلی تیم خواهد بود و برای ثبت دهمین کلین شیت تلاش می کند؛ در خط دفاعی سیاوش یزدانی و عزت پورقاز خط دفاعی را تشکیل خواهند داد و محمد ایران پوریان هم مدافع راست تیم خواهد بود.

اما مهم ترین تصمیم امیرقلعه نویی برای انتخاب ۱۱ نفر اصلی، انتخاب جایگزین سعید آقایی است که در این مسابقه محروم است. استفاده از حسن جعفری و مهرداد محمدی در پست غیرتخصصی دور از ذهن نیست ولی به نظر می رسد محتمل ترین انتخاب، حضور محمدرضا مهدی زاده باشد که قابلیت بازی در پست دفاع چپ را هم دارد و در واقع یکی از دلایل خرید او پر کردن جای آقایی در روزهای محرومیت و مصدومیت بوده است.

در خط میانی مانند گذشته مهدی کیانی، کومان و شهباززاده بازی خواهند کرد و سه بازیکن خط هجومی هم علی قربانی، مهرداد محمدی و استنلی کی روش خواهند بود.

سپاهان معمولا در بازی های این فصل با ترکیب ۳-۳-۴ به میدان می رود؛ اتخاذ این سیستم به امیرقلعه نویی و همکارانش این آزادی عمل را می دهد تا استراتژی های مختلف تدافعی و تهاجمی را در قالب همین سیستم با توجه به نفراتی که در اختیار دارند، پیاده کنند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل تراکتورسازی:

پیام نیازمند- محمدرضا مهدی زاده، عزت پورقاز، سیاوش یزدانی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی، علی قربانی و استنلی کی روش.

منبع: ورزش۳

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ترکیب بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی سپاهان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

تیم استقلال در دور رفت مسابقات لیگ برتر و در چهارچوب هفته نهم روز ۱۱ آبان ماه سال ۱۴۰۲ در قزوین به مصاف شمس آذر رفت.

شاگردان جواد نکونام در آن دیدار عبارت بودند از: سید حسین حسینی: جلالی، سهرابیان، چشمی، سلیمی، یامگا، مهری، مهدی‌پور، رضاوند، رمضانی و محمدی که حالا از این تعداد سعید مهری به دلیل جدایی از استقلال، آرتور کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور به علت مصدومیت قطعاً در ترکیب آبی پوشان حضور نخواهند داشت.

اما نگاهی به نفرات تعویضی استقلال در آن دیدار به نام امیر ارسلان مطهری برمی‌خوریم که در دقیقه ۹۰ به جای یامگاه به زمین رفت. او نیز در نقل و انتقالات زمستانی از جدا شد و به تراکتور پیوست.

یادآور می‌شود؛ دیدار تیم‌های استقلال و مس آزاد قزوین روز جمعه هفته جاری سی و یکم فروردین از ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی آغاز می‌شود. بازی رفت دو تیم با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی شمس‌آذر مقابل استقلال
  • ترکیب استقلال مقابل شمس‌آذر (احتمالی)
  • ساعت دقیق بازی و ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)