Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:13:10 GMT

2 گنبدی در تصادف رانندگی به کما رفتند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۳۴۴۵۲

2 گنبدی در تصادف رانندگی به کما رفتند

گرگان - ایرنا - سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی استان گلستان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه سمند حوالی سد گلستان در شهرستان گنبدکاووس 2 نفر از سرنشینان به کما رفته و یک نفر نیز دچار شکستگی شدید شد.

علیرضا کمال غریبی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: این حادثه حوالی سی دقیقه بامداد امروز بر اثر در سه راهی سد گلستان در محدوده روستای امانقره جه از توابع گنبد رخ داد
وی گفت: با حضور مامورین آتشنشانی، رهاسازی مصدومان انجام و آن ها با ضریب هوشی بسیار پایین توسط سه دستگاه آمبولانس به مرکز ترومای شرق استان در بیمارستان مطهری گنبد اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا در 48 ساعت گذشته و بر اساس گزارش اورژانس استان 28 نفر در تصادفات جاده ای شرق و غرب گلستان مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.
پارسال 16 هزار سانحه رانندگی در گلستان رخ داد که 400 نفر از مصدومان این سوانح فوت کردند.
از مجموع فوت شدگان سوانح رانندگی گلستان در سال گذشته، 74 نفر در محل حادثه، 64 نفر در حین انتقال به مراکز درمانی و بقیه در بیمارستان ها جان باختند.
7333/3091

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث تصادف گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری برای کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی‌های تصادفات

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در نشست ۱۳۵ کمیسیون ایمنی راه‌های کشور، به ابلاغ احکام برنامه هفتم توسعه در خصوص کاهش سالانه ۱۰ درصدی جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای اشاره کرد و تحقق آن را به‌عنوان یکی از نقاط آسیب، جدی دانست که باید در کانون برنامه‌ریزی دستگاه‌های مسئول قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد: در نوروز (۱۴۰۳)، هماهنگی میان دستگاه‌ها با کاهش جان‌باختگان جاده‌ای در طرح نوروزی همراه شد که آمار نهایی آن توسط مراجع مسئول اعلام خواهد شد؛ اما حتی یک جان‌باخته هم زیاد است و باید برای پیشگیری از آن تدابیری اتخاذ کرد. تحقق هدف‌گذاری کاهش ۱۰ درصدی برنامه هفتم توسعه به‌عنوان نقشه مسیر، ایمنی بخشی به راه‌های کشور، در رأس سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی رفع نقاط پر تصادف را یکی از اصلی‌ترین محورهای کار وزارت راه و شهرسازی دانست و گفت: در همین راستا در سال گذشته ۷۲۵ نقطه پر تصادف رفع شد و طبق هدف‌گذاری انجام شده با مجموعه پلیس، ۴۲۵ نقطه پر تصادف دیگر تا پایان دولت برطرف خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه هماهنگی و انسجام میان دستگاه‌های اقدام کننده و مسئول در کاهش تعداد جان‌باختگان تصادفات، به اقدامات هماهنگ دستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: از جمله این موارد، امدادرسانی‌های فوری به سانحه‌دیدگان تصادفات رانندگی، رساندن هرچه سریع‌تر آن‌ها به مراکز پزشکی و ارائه خدمات درمانی به هنگام و اثربخش، برنامه‌های تبلیغی و ترویجی با هدف هشدار به رانندگی پر خطر، اعمال قانونی جرایم رانندگی برای کسانی که قوانین و الزامات رانندگی ایمن را رعایت نمی‌کنند و جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند، است.

بذرپاش عنوان کرد: پیگیری توسعه ناوگان، کنترل سرعت و رفتارهای شبکه حمل‌ونقل عمومی کشور با استفاده از سامانه‌های هوشمند مثل «سامانه سپهتن» که باید در آینده توسعه بیشتری یابد، به صورت توأمان می‌تواند به سفر ایمن در جاده‌ها منجر شود.

کد خبر 6084086 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • هدفگذاری برای کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی‌های تصادفات
  • ۳ تصادف در گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند