Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - تیته، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل معتقد است ستاره جوان رئال مادرید به خاطر پتانسیلی که دارد به اردوی سلسائو دعوت شده است. ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وینیسیوس جونیور برای اولین بار به اردوی تیم ملی فوتبال برزیل برای بازی‌های دوستانه مقابل تیم‌های پاناما و جمهوری چک در ماه مارس دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان تیته در تاریخ 23 مارس (3 فروردین 98) ابتدا به مصاف پاناما می‌روند و سه روز بعد یعنی در تاریخ 26 مارس (6 فروردین) با جمهوری چک مصاف می‌کنند.

این مهاجم 18 ساله که در ازای 45 میلیون یورو از فلامنگو برزیل به سفیدپوشان مادریدی پیوست، در اولین فصل حضورش در رئال مادرید زیرنظر سانتیاگو سولاری درخشان ظاهر شده و توانسته خودش را در ترکیب اصلی قهرمان اروپا جا بیندازد. او این فصل چهار گل در رقابت‌های مختلف برای رئال به ثمر رسانده و بازیکنی تأثیرگذار نشان داده است.

تیته در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: من درها را به روی استعدادهای جدید بازکرده‌ام و با آنها روبه‌رو می‌شوم، اگر آنها آماده جنگیدن در تیم‌های عالی به لحاظ فنی و احساسی باشند. همین منجر به این شد که وینیسیوس به تیم ملی برزیل دعوت شود. او این فصل 26 بازی برای رئال مادرید در رقابت‌های مختلف انجام داده و عملکردش هم فوق‌العاده بوده است.

پاسخ مختصر و معنادار جوردی آلبا به سؤالی درباره مقایسه مسی و وینیسیوسسولاری: وینیسیوس در حال برداشتن گام‌های بزرگی است

وی افزود: ما وینیسیوس را آنالیز کیفی و کمی کرده‌ایم، اما همین کمیت هم اطلاعات لازم را به ما داده است. بازیکنانی که چنین پتانسیلی دارند و دارند پیانسیل خود را نشان می‌دهند، به تیم ملی دعوت می‌شوند. با وجود اینکه فرصت کمی برای تمرین کردن داریم، اما می‌خواهم این فرصت را در اختیار وینیسیوس قرار بدهم تا رشد و پیشرفت کند. این تأییدی بر استعداد و سیر تکاملی اوست.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رئال مادرید تیم ملی فوتبال برزیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید تیم ملی فوتبال برزیل رئال مادرید تیم ملی فوتبال برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش کنار فردوسی‌پور

تصویری از عادل فردوسی‌پور در کنار علی دایی و همسرش در یک مراسم نسبتا خصوصی منتشر شده است.

دایی و همسرش به دعوت یکی از دوستان به این مراسم دعوت شدند که فردوسی‌پور هم در آن‌جا حضور داشت و با یکدیگر عکس یادگاری گفتند. 

منبع: خبر ورزشی

tags # علی دایی ، عادل فردوسی پور سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش کنار فردوسی‌پور
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • شب بد ستاره رئال در اتحاد: مصدومیت هم اضافه شد!
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • فوران خشم هواداران بارسلونا؛ از «دمبله حرام‌زاده» تا «وینیسیوس بمیر» + ویدیو
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • گواردیولا: بازی برابر رئال همیشه برای من خاص بوده و هست