Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم به نقل از اسپوتنیک، «ساموئل مونکادا» نماینده دائم ونزوئلا در سازمان ملل متحد طی یک نشست خبری با اعلام اینکه آمریکا عملیاتی مخفی را برای حمله به ونزوئلا طرح‌ریزی کرده است اظهار داشت: «آمریکا در حال تجهیز و مسلح‌سازی گروه موسوم به ارتش آزادی‌بخش ونزوئلا است تا این افراد فراری را برای حمله به ونزوئلا از طریق مرز کلمبیا آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مقامات دولت ترامپ از جمله شخص وی چندین بار اعلام کرده‌اند که آمریکا همه گزینه‌ها از جمله دخالت نظامی را برای تحت فشار قرار دادن دولت نیکلاس مادورو روی میز دارد. با این حال شاید آمریکا مایل نباشد هزینه‌های سیاسی دخالت نظامی مستقیم در ونزوئلا را بپردازد و به همین دلیل به مسلح‌سازی گروه های مخالف دولت قانونی ونزوئلا روی آورده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: رئیس اطلاعات نظامی اوکراین یک هدف مشروع برای ارتش روسیه است

رئیس سرویس فدرال روسیه می‌گوید مقام ارشد اطلاعات نظامی اوکراین یک هدف مشروع برای این کشور است.

به گزارش ایسنا، «الکساندر بورتنیکوف» رئیس سرویس فدرال روسیه تهدید کرد «کریل بودانوف» رئیس اطلاعات نظامی اوکراین یک هدف مشروع برای نیروهای نظامی روسیه است.

یک دادگاه در مسکو در دسامبر ۲۰۲۳ بودانوف را به راهبری بیش از ۱۰۰ «حمله تروریستی» از جمله حملات پهپادی به زیرساخت‌های غیرنظامی روسیه متهم کرد.

راشاتوی نوشته بودانوف به صورت آشکار از حملات به خاک روسیه حمایت کرده، از جمله مناطقی که روسیه آن‌ها را تصرف کرده است.

بورتنیکوف روز سه‌شنبه و با اشاره به بودانوف و مقام‌های اطلاعاتی دیگر اوکراین گفت: «آن‌هایی که مرتکب جنایت علیه روسیه و مردم روسیه شده اند، یک هدف مشروع هستند».

این مقام روسیه در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اینکه چرا تاکنون علیه آن‌ها اقدامی صورت نگرفته هم گفت این امکان «در پیش است».

یک دادگاه در مسکو روز سه‌شنبه نیز برای «واسیلی مالیوک» رئیس سرویس امنیتی اوکراین به اتهام راهبری حمله به پل کریمه دستور بازداشت صادر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مادورو از خنثی شدن دو طرح ترور علیه خود طی ۱۵ روز گذشته خبر داد
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک مرکز درمانی در جنوب لبنان
  • مسکو: رئیس اطلاعات نظامی اوکراین یک هدف مشروع برای ارتش روسیه است
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • مسئولان باید از دخالت در اقتصاد دل بکنند
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • مادورو: می خواستند من را ترور کنند | دو مرد مسلح بازداشت و اعتراف کردند
  • مادورو از تلاش برای ترور خود خبر داد
  • تحریم چین ازسوی آمریکا برای حمله سایبری به زیرساخت‌ها
  • مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا ثبت‌نام کرد