Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: محور تربت حیدریه به مشهد سومین محور پر حادثه استان خراسان رضوی در ۱۱ماه گذشته بوده که دو پایگاه امداد و نجات کامه و گرماب ۸۶ حادثه را پوشش دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ اسماعیل بهمن آبادی صبح امروز در حاشیه رونمایی از خودروهای جدید نجات تیپ ۱ و ۲ جمعیت هلال احمر تربت حیدریه اظهار داشت: محور تربت حیدریه -مشهد سومین محور پر حادثه استان خراسان رضوی در ۱۱ماه گذشته بوده است که دو پایگاه امدادو نجات کامه و گرماب ۸۶ حادثه را پوشش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به تردد ۳۰میلیون زائر در محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی و نیاز به تجهیز و امادگی پایگاه های بین شهری امداد و نجات ۴ دستگاه خودرو نجات به استان خراسان رضوی تحویل شد.

 

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی خاطر نشان کرد: این خودرو ها علاوه بر انجام ماموریت در حوادث ترافیکی، در حوادث آوار ، کوهستان و سیلاب نیز کاربرد دارد.

 

بهمن آبادی در پایان با توجه به در پیش رو بودن تعطیلات نوروزی بر آمادگی هرچی بیشتر نیروهای امداد و نجات در پایگاههای بین شهری در پاسخگویی به حوادث احتمالی تاکید کرد .

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر درباره آخرین اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور توضیح داد.

براساس آخرین گزارش‌ها، با توجه به شدت سیلاب در سیستان و بلوچستان، ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات سیلاب (شامل ۱۰۰ نجات‌گر) از هلال‌ احمر استان‌های فارس و یزد به کنارک و زرآباد اعزام شدند.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • بازگشت ۷ واحد راکد در تربت حیدریه به چرخه تولید
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • عذرخواهی فراجا از حادثه رژه امروز ارتش در مشهد
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور