Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ علی حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۲ با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده ۴ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان ۲۰۰ میلیون و ۹۰ هزار ریال وجه نقد حاصل فروش مواد مخدر و مقادیری انواع مواد مخدر، آلات استعمال مواد مخدر کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسینی تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

دستگیری سوداگران مرگ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۸ مواد فروش دستگیر شدند

سردار جلیل موقوفه‌ای  ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه مأموریت ویژه پلیسی در استان سمنان به انجام رسید، گفت: مواد مخدر، بازگشت پول به مالباخته و رفع تصرف اراضی از جمله آنها است.

وی ضمن بیان اینکه در مهمترین رویداد پلیسی طی چندین عملیات در سطح استان حوزه مبارزه با مواد مخدر هشت نفر دستگیر شدند، افزود: از این افراد در مجموع بالغ بر پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه دو مورد تصرف اراضی در حوزه شمال شهرستان مهدی‌شهر شناسایی شد، ابراز داشت: یک هزار و ۸۵۱ متر مربع به ارزش تقریبی ۱۸۷ میلیارد ریال رفع تصرف صورت گرفته است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه از کلاه برداری دانشجویی که قصد سفر خارج برای ادامه تحصیل داشت خبر داد و تصریح کرد: یک میلیارد ریال از حساب شهروند دامغانی کلاه برداری شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۸ مواد فروش دستگیر شدند
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده