Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهانی‌‌ها که تا ساعتی دیگر میهمان تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار هستند، ساعتی پیش از شروع بازی وارد زمین چمن شدند تا شرایط آن را بررسی کنند.

بازگشت امیر قلعه‌نویی، مهدی کیانی و محمد ایرانپوریان به ورزشگاهی که خاطرات زیادی در آن دارند اتفاق جالبی بود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز لیگ برتر فوتبال امیر قلعه نویی سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح بخش رسانه‌ای تیم ملی درباره جریمه قلعه‌نویی

بعد از اعلام خبر جریمه سرمربی تیم ملی ایران توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، بخش رسانه‌ای تیم ملی به این موضوع واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کنفدراسیون فوتبال با انتشار جرایم جام ملت‌های آسیا 2023، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را به دلیل عدم حضور در مصاحبه فوری بعد مسابقه ایران - قطر در مرحله نیمه نهایی مسابقات جریمه کرد. مبلغ این جریمه 10 هزار دلار اعلام شده است.

جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و سه ملی‌پوش

 بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال در این باره اطلاعیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

در پی صدور حکم AFC درباره غیبت سرمربی تیم ملی در گفت‌وگوی تلویزیونی پس از بازی با قطر بخش رسانه‌ای تیم ملی اعلام می‌کند که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی همواره با احترام به قوانین حرفه‌ای، خود را ملزم به پاسخگویی به رسانه‌ها می‌داند و بر همین اساس در تمامی نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی‌ها و همچنین گفت‌وگوهای تلویزیونی در طول برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کرد اما در پایان بازی برابر قطر، درخواستی برای حضور او در گفت‌وگوی تلویزیونی مطرح نشد و بر همین اساس تنها در نشست خبری حضور یافت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ گفت.

ضرر 67هزار دلاری جام ملت‌ها به ایران با صدرنشینی طارمی!+جدول

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش محمد نصرتی به حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه + عکس
  • چرا امیر قلعه نویی از سوی AFC جریمه شد؟
  • دفاعیه از قلعه‌نویی: او همیشه احترام می‌گذارد
  • توضیح بخش رسانه‌ای تیم ملی درباره جریمه قلعه‌نویی
  • درس عبرت قلعه نویی به بیرانوند در عشق‌آباد
  • ورود بانوان تراکتوری به ورزشگاه از دیدار با ذوب آهن
  • صدور مجوز حضور بانوان برای تماشای فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • تهدید سپاهان: اتفاقات یادگار تکرار شود بازی نمی‌کنیم
  • رسمی؛ حضور بانوان برای تماشای بازی تراکتور - ذوب آهن
  • تصویری عجیب از وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه ترکمنستان | اعتراض قلعه نویی بی دلیل نبود