Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:41:17 GMT

تیم غدیر قهرمان لیگ تکواندوی دختران استان سمنان شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۳۶۴۹۲

تیم غدیر قهرمان لیگ تکواندوی دختران استان سمنان شد

سمنان- ایرنا- دبیر هیات تکواندو استان سمنان گفت: تیم غدیر سمنان در سومین دوره رقابت های لیگ تکواندو دختران این استان جایگاه نخست را از آن خود کرد.

حبیب الله اسماعیلیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: سومین دوره رقابت های لیگ تکواندو رده سنی خردسالان و نونهالان دختر استان سمنان با حضور 9 تیم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تیم غدیر قهرمان شد و تیم 15 خرداد ورامین به مقام دوم دست یافت و تیم باشگاه هیات تکواندو گرمسار در پایان این رقابت ها در جایگاه سوم قرار گرفت.
وی تصریح کرد: الناز قانع از سمنان به عنوان داور نمونه، منیره پرنیخ از تیم غدیر سمنان به عنوان مربی برتر، نگین رستم زاده از تیم ستارگان لاریم به عنوان سرپرست نمونه معرفی شدند و از نازنین زهرا طاهریان از تیم باشگاه احمد اخلاقی سمنان به عنوان بازیکن برتر در مراسم پایانی این رقابت ها تجلیل شد.
دبیر هیات تکواندو استان سمنان یاد آور شد: جام اخلاق سومین دوره رقابت های لیگ تکواندو رده سنی خردسالان و نونهالان دختر استان سمنان نیز به تیم هیات تکواندو شاهرود اختصاص یافت.
به گزارش ایرنا، استان سمنان هفت هزار تکواندو کار دارد که سه هزار نفر آنها را بانوان تشکیل می دهند.
9891/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تكواندو ليگ دختران سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران

در فینال دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران، کاسپین آبی ساری با شکست ایرانیان نکا به عنوان قهرمانی دست یافت.

در دیدار فینال رقابت‌ها که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آسایش ساری برگزار شد، ۲ تیم در وقت قانونی به تساوی بدون گل رضایت دادند ولی در ضربات پنالتی تیم کاسپین آبی ساری ۴-۲ تیم ایرانیان نکا را از پیش رو برداشت.

در دیدار راه بندی نیز هم تیم سامان ماکران میاندورود برای کسب مقام سوم ستاره ساز بابلسر را شکست داد.

در پایان رقابت‌ها نیز در آئینی با حضور ابوطالبی و پیوسته رئیس و دبیر هیات ورزش‌های همگانی مازندران و موسوی رئیس کمیته مینی فوتبال استان از تیم‌های برتر و داوران تجلیل شد.

مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران با حضور ۸ تیم در ۲ گروه مرکز و شرق از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تصاویری از دختران در آغاز رقابت کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا