Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:30:01 GMT

استوکس در تعقیب کی‌روش و علیپور

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۳۸۰۰۹

استوکس در تعقیب کی‌روش و علیپور

به گزارش خبرنگار مهر، تیم تراکتورسازی تبریز امروز در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در خانه خود موفق شد با دو گل سپاهان را شکست بدهد. گل دوم تراکتورسازی با ضربه پنالتی آنتونی استوکس به دست آمد.

استوکس با این گل تعداد گل هایش را در این فصل به عدد ۹ افزایش داد تا یک قدم به علی علیپور و کی روش استنلی نزدیک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور و استنلی هر کدام ۱۰ گل به ثمر رسانده اند تا جدال برای کسب عنوان آقای گلی هم جذابتر از قبل دنبال شود.

کد خبر 4556186

منبع: مهر

کلیدواژه: آنتونی استوکس تیم فوتبال تراکتورسازی علی علیپور لیگ برتر فوتبال ایران کی روش استنلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همخوانی علیرضا بیرانوند در کنسرت لُری «تال»

حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در کنسرت گروه موسیقی لُری «تال» مورد توجه حاضران و همشهریانش در کنسرت قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کنسرت، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس شامگاه یکشنبه- ۲۶ فروردین ماه- با حضور در کنسرت لُری گروه «تال» به سرپرستی فرج علیپور حمایت همه جانبه خود را از همشهری‌هایش در پایتخت نشان داد و در اکثر لحظات حضورش در سالن، در حال همخوانی با حضار و گروه بود.

علیپور هنگام معرفی بیرانوند در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت: قهرمان لُرستان امشب در کنسرت «تال» است و از این بابت خوشحالیم؛ علیرضا بیرانوند.

فرج علیپور خواننده، نوازنده کمانچه و بداهه‌نواز موسیقی مقامی لرستان، خواننده و از مشاهیر موسیقی لرستان است که در این کنسرت با تک نوازی‌های متعدد و درخشان با ساز کمانچه، بار دیگر درخشید و با تشویق و تحسین متعدد از سوی دوستدارانش در سالن مواجه شد.

کنسرت گروه موسیقی لُری «تال» به سپرستی فرج علیپور ۲۶ فروردین ماه سانس‌های ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت و شبی شاد و پرانرژی را برای مخاطبان این سبک از موسیقی اقوام ایران ساخت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حضور علیرضا بیرانوند به همراه فرزندش روی سکو‌های ورزشگاه آزادی (فیلم) حضور چهره‌های سرشناس فوتبالی در مراسم همسر زنوزی (فیلم)

دیگر خبرها

  • همخوانی علیرضا بیرانوند در کنسرت لُری «تال»
  • علیرضا بیرانوند بالاخره به کنسرت فرج علیپور آمد
  • رکوردداران MVP در NBA/ جوکر در تعقیب بزرگان و تاریخسازی!
  • بار شیشه به مقصد نرسید
  • جام جهانی سنگ نوردی/ علیپور یازدهم شد
  • رضا علیپور در جام جهانی سنگ‌نوردی یازدهم شد
  • رضا علیپور در جام جهانی سنگنوردی یازدهم شد
  • یازدهمی رضا علیپور در جام جهانی سنگ‌نوردی چین
  • دستگیری اوباش تحت تعقیب در سمنان
  • علی علیپور به تور زد، گل نشد! (عکس)