Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ حجت الاسلام فیض کرمیان، امام جمعه فرمهین در خطبه های این هفته نماز جمعه فرمهین با اشاره به دیدار بشار اسد و رهبر معظم انقلاب گفت: دشمن به دنبال متلاشی کردن جبهه مقاومت در منطقه و تصاحب کشورهای منطقه بود تا بتواند از این طریق به انقلاب اسلامی ضربه بزند.
وی افزود: دشمن دلارهای فراوانی در منطقه هزینه کرد تا ابتدا در سوریه و عراق و سپس را تصاحب کند برخی در همان ابتدا تصور می کردند که کار سوریه تمام است اما رهبر معظم انقلاب فرمودند؛« سوریه می ماند و شکست از آن اسرائیل است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیض کرمیان اظهار کرد: سفر رئیس جمهور سوریه به ایران هم برای تشکر از ملت ایران در حمایت از سوریه بود، این جشن مقاومت این بشارت را به ملت های مسلمان داد که مقاومت رمز پیروزی است و ملتی که در برابر ظلم ایستادگی و مقاومت کند، پیروز میدان است.
امام جمعه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب؛ سوریه را قهرمان جهان عرب دانست، ادامه داد: ملت ایران همواره در مقابل ظلم ایستادگی کرده است و مقاومت تا نابودی جهان کفر ادامه دارد.
وی با اشاره به جنگ روانی و اقتصادی دشمن اظهار کرد: امروزه دشمن همه توان خود را برای القای ناامیدی و کوچک کردن سفره مردم به کار گرفته است.
وی افزود: هدف دشمن در جنگ روانی و اقتصادی تضعیف روحیه نشاط و امید در بین مردم است تا بین مردم و نظام فاصله بیندازد و به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند.
فیض کرمیان اظهار کرد: بزرگ نمایی و سیاه نمایی مشکلات کار دشمن است، آمریکا به‌دنبال مأیوس کردن و دلسرد کردن مردم ما است و مسائل اقتصادی را آخر خط نشان دهد تا به مردم القا کند که جمهوری اسلامی افق روشنی را پیش رو ندارد.
امام جمعه فرمهین افزود: ما منکر مشکلات اقتصادی در کشور نیستیم اما این مشکلات قابل درمان است و آنگونه که دشمن در فضای مجازی به آن دامن می زند، نیست.وی بیان کرد: به فرموده رهبری؛« مشکلات قابل حل و نیازمند اقدام جهادی و تدبیر است».
وی با بیان اینکه باد مراقب دسیسه های دشمن باشیم، تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که در جامعه القا کند نظام دچار فساد شده و بنده اعلام می کنم فساد سیستمی نداریم، اغلب مسئولان ما صالح و پاک دست هستند، اگر فسادی هم می بینیم به دلیل ضعف ایمان و یا اشتباه فرد است.
فیض کرمیان با اشاره به روز احسان و نیکوکاری گفت: در آستانه سال نو و در این شرایط اقتصادی شادی های خود را با نیازمندان تقسیم کنیم، افرادی که تمکن مالی دارند کمک های خود را برای توزیع بین نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار دهند.
امام جمعه فرمهین اظهار کرد: همچنین در سال جدید با توجه به افزایش قیمت اجناس، همه افراد توانی خریداری آجیل را ندارند، افرادی که تمکن مالی دارند برای اینکه قوت قلب برای کسانی که قدرت مالی کمتری دارند، آجیل عید نخرند، خرید آجیل عید هیچ پشتوانه روایی، اسلامی و ملی ندارد.
وی گفت: با حمایت خیرین سبدهای کالا برای نیازمند تهیه شده است و در نظر داریم در روز اول فروردین همزمان با ولادت حضرت علی(ع) برای سلامتی امام زمان(عج) قربانی داشته باشم و گوشت این قربان ها را بین نیازمندان با حفظ کرامت آن ها توزیع کنیم، دامداران و خیرین که توانایی مالی دارند در این امر خیر مشارکت کنند.
فیض کرمیان با اشاره به شهریت تلخاب بیان کرد: برای شهریت تلخاب پیگیری ها از سوی مسئولان صورت گرفته است و مقدمات فراهم شده است، مسئولان تلاش خود را به کار بگیرند تا قبل از سال 98 رسما مراسم شهریت تلخاب انجام شود و شهرداری این شهر هم افتتاح شود.
امام جمعه فرمهین گفت: همچنین با توجه ظرفیت و پتانسیل شهر تلخاب در تولید فرآورده های دامی با همت مردم تلخاب و مسئولان امیدواریم که مجتمع دامداری این شهر احیا شود تا قدم هایی بزرگی در راستای رونق اقتصادی اسن شهر برداشته شود.
وی با اشاره به فضیلت ماه رجب گفت: در آستانه سال نو همراه به خانه تکانی منازل، ماه رجب فرصتی برای خانه تکانی دل ها است، این ماه را غنمیت شماریم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است

امام جمعه کرمان گفت: همانگونه که در عملیات وعده صادق نشان دادیم، صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ و همراه است و این آرزوی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان گفت: همانگونه که در عملیات وعده صادق نشان دادیم، صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ و همراه است و این آرزوی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

وی با اشاره به اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان افزود: خاک، منافع و افراد ما در هرجا مورد هجمه قرار گیرند، عملیاتی قوی‌تر و سیلی محکم‌تر و ویرانگرتری انجام خواهد شد.

او با بیان خصوصیات عملیات وعده صادق تصریح کرد: طراحی دقیق یکی دیگر از جنبه‌های این عملیات افتخار آفرین است؛ این عملیات توانست صحنه شعار و برخورد با دشمن را تبدیل به عمل کند.

امام جمعه کرمان گفت:این عملیات نشان داد که دنیای زر و زور و تزویر همراه با تبلیغات علیه جمهوری اسلامی، شکست خورده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تاکید کرد: هرگونه حرکت حماقت آمیز دشمن با عملیاتی ویران کننده در حجمی وسیع روبرو خواهد شد، آنچنان عملیات قوی که مراکز مختلف دشمن را به جهنمی تبدیل خواهد کرد.

وی هشدار داد: دشمن از عملیات‌های محکم ما درس بگیرد و دست از پا خطا نکند.

او با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه صنعت دفاعی خاطر نشان کرد: در صحنه عمل شاهد بودیم که رسیدن جمهوری اسلامی به فناوری بالا در عرصه دفاع، دستاوردی کاملا بومی و داخلی است.

امام جمعه کرمان گفت: روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در پیش داریم که این نهاد در روز‌های اخیر شاهکاری را خلق کرد که در تاریخ ماندگار شد.

دیگر خبرها

  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • پاسخ ویرانگر جمهوری اسلامی ایران در صورت حماقت دوباره صهیونیست‌ها
  • پاسخ ویرانگر ایران درصورت حماقت دوباره صهیونیستها
  • دشمن از نیرومندی سپاه پاسداران ترس دارد
  • صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است
  • تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیرآمیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیر امیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • «وعده صادق» عملیات مشروع و به موقع رزمندگان در برابر اسراییل
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان