Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رویداد۲۴   قرار بود نوروز ۹۸، فیلم ۹۰ دقیقه‌ای «پایتخت ۶» پخش شود؛ پروژه‌ای که ادامه تولید آن با مرگ ناگهانی خشایار الوند، نویسنده متن، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. اینک، احمد مهران‌فر، بازیگر نقش ارسطو در سریال «پایتخت»، با انتشار عکسی از میز خالی خشایار الوند، به طور تلویحی خبر داده است در شرایط فعلی، ساخت این فیلم ۹۰ دقیقه‌ای شدنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهران‌فر نوشته است: «قول داده بودی قصه رو تموم کنی، تمومش نکردی و رفتی پس ما هم نمی‌سازیم، حداقل تو این روزای ابری نه، چرا که بارون میاد و یاد تو چشمامونو خیس می‌کنه، آدما تو هوای صاف می‌خندن و می‌خندونن، شاید بعداً وقتی هوای دلمون صاف شد، برای یادگاری، آخرین یادگارتو ساختیم، خشایار عزیز، ما رو ببخش نمی‌تونیم.»

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ارسطو پایتخت خشایار الوند پایتخت6 ماهور الوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار نمایشگاه کتاب امسال اعلام شد

قائم‌مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.»

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس پیرامون شعار نمایشگاه کتاب امسال نوشت:

«‏‎#بخوانیم_و_بسازیم به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.

‎#نمایشگاه_کتاب
‎#کتاب

۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلای تهران و ketab.ir‎»

به گزارش ایمنا، «بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ نیز خواهد بود و سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

شعار سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (۱۴۰۲) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم» برگزار شده بود.

کد خبر 745531

دیگر خبرها

  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • شعار نمایشگاه کتاب امسال اعلام شد
  • فوت یکی از اراذل و اوباش در پایتخت
  • مروری بر آخرین خبر‌های ورزشی استان قزوین 
  • ببینید | گریه‌های ماهور الوند از دیدن سکانسی عاشقانه با بازی زانیار خسروی