Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید در دیدار با نساجی و در نیمه اول خواب بودیم و فوتبال بدی را بازی کردیم.

طرفداری - علیرضا مرزبان پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت:

در دیدار با نساجی و در نیمه اول خواب بودیم و فوتبال بدی را بازی کردیم.

به نقل از تسنیم، وی افزود:

ما امروز تمرکز لازم را نداشتیم و نتوانستیم بازی خوبی را ارائه کنیم، به هر حال هدف این است که بتوانیم این تیم را برای این شهر نگهداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امروز اشتباهات بزرگی داشتیم و به همین دلیل هم یک تعویض زودهنگام انجام دادم. نیمه اول کیفیت بدی را ارائه کردیم و عدم تمرکز مشاهده می‌شد، به طوری که می‌خواستم 7 نفر را تعویض کنم. در نیمه دوم بهتر نشدیم اما سرعت بازی بالا رفت. ضمن این که حریف می‌توانست روز ضد حملات گل سوم را نیز به ما بزند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد:

ما یکی دو شانس کوچک به دست آوردیم، همچنین داور باید یک ضربه پنالتی برای ما می‌گرفت. پس از آن که گل اول را زدیم بازیکنانم موقعیت‌های یک به یک را جدی گرفتند. در واقع گل اول نقطه شروعی بود تا اجازه ندهیم حریف هر کاری که دوست دارد با ما انجام بدهد.

مرزبان عنوان کرد:

من از روند امتیازگیری راضی نیستم، چرا که نتایج دیگر بازی‌های این هفته به سود ما بود. ما باید حس خوبی به هم بدهیم. بابت تساوی 2 - 2 تبریک می‌گویم اما اعتراف می‌کنم که کیفیت فوتبالی خوبی نداشتیم. ما باید تمرکز داشته باشیم تا از این برزخ نجات پیدا کنیم.

وی گفت:

زمانی که بازیکن تمرکز ندارد با حرف زدن به او نمی‌توان کاری کرد، در واقع وقتی که بازیکن انگیزه و تمرکز کافی را در اختیار ندارد نمی‌توان کاری انجام داد. این که می‌گویید بازیکنان گوش به حرفم نمی‌دادند را قبول ندارم، پس چرا در بازی‌های قبلی اینگونه نبود؟ بنابراین نمی‌شود که این همه تغییر در عرض یک بازی صورت بگیرد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص اعتراض تیم حریف به زمین ورزشگاه، بیان کرد:

تیم نساجی نباید اعتراض کند، چون خودش روی چمن مصنوعی با حریفان دیدار می‌کند. زمین امروز فوق‌العاده خوب بود و در واقع قابل مقایسه با چمن مصنوعی نبود. به نظرم این یک بهانه‌گیری از سوی حریف بود. اگر تیمی مثل پرسپولیس که در چمن یک دست ورزشگاه آزادی بازی کند و سپس از زمین ما بهانه بگیرد این قابل قبول است، اما باید بگویم که پس از هر بازی در زمین نساجی، بازیکنان حریف مشکل پیدا می‌کنند.

مرزبان در خصوص حاشیه‌های کنار زمین، گفت:

توپ از طرف نیمکت نساجی به زمین پرتاب شد و مربی‌شان هم به این مسئله اعتراض کرد. من همیشه گفته‌ام که ما به دنبال این مسائل نیستیم و فوتبال شرافت‌مندانه‌ای را ارائه می‌کنیم. هر زمان هم که بازیکنانم به زمین بیفتند اصرار می‌کنم که زودتر از زمین بلند شوند. به هر حال معتقدم صحبت از کیفیت زمین یک بهانه‌جویی است.

وی با اشاره به این که غیبت پاپی به دلیل مسائل انضباطی بود، تصریح کرد:

هر توپی که داخل محوطه جریمه حریف می‌رفت سعی می‌کردیم از آن استفاده کنیم، به هر حال ما امروز تیم نبودیم و این یک واقعیت است. در نیمه دوم هم بهتر نشدیم و هیچ شانس گلی نداشتیم،‌ اما روی ترمیم یکی دو مسئله اصرار داشتیم، ضمن این که امروز کهکشان‌ها کمک کردند که گل اول را بزنیم. شاید روح بهنام محمدی بود که به ما کمک کرد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره مسائل داوری گفت:

هفته قبل باید یک پنالتی صد در صد برای ما گرفته می‌شد، اما اعتراضی نکردیم. امروز هم چنین شرایطی وجود داشت، باز هم دست به اعتراض نزدیم. ما سعی کردیم آرامش خود را حفظ کنیم و این آرامش به تیم منتقل شود. من مربی عادلی هستم و اگر موضوع داوری باشد عنوان می‌کنم.

مرزبان در بخش پایانی صحبت‌های خود، گفت:

می‌دانیم مشکلات تیم از کجاست و چه بحران‌هایی وجود دارد. در این شرایط مشکل من متحد نگهداشتن تیم است، در واقع تمام هفته روی این موضوع با بازیکنانم بحث می‌کنم که تمرکز کنند. متاسفانه عید است و بازیکنان پول ندارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

قهرمان فصل گذشته اروپا که نیمه اول با گل رودریگو شکست خورده بود در نیمه دوم با گل کوین دی‌بروینه حساب کار را به تساوی تغییر داد و به وقت‌های اضافه رفت.

بعد از اینکه در وقت‌های اضافه دو تیم در گلزنی موفق نبودند در نهایت این رئال بود که نیم تحت هدایت پپ گواردیولا را در ضربات پنالتی شکست داد.

گواردیولا پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت:"اول از همه به رئال مادرید تبریک می‌گویم. ما از کاری که انجام دادیم پشیمان نیستیم. در تمام پست‌ها استثنایی بازی کردیم اما متاسفانه برنده نشدیم."

بازی؟

ما موقعیتپهایی را برای بردن بازی ایجاد کردیم، اما فوتبال به گل زدن ارتباط دارد. از بازیکنانم متشکرم. این نتیجه یک کار است، آن‌ها [رئال مادرید] در نیمه نهایی هستند و ما نه..."

تعویض‌ها؟

مانوئل [آکانجی]، ارلینگ [هالند] و کوین [دی بروینه] از من خواستند تعویض شوند و نتوانستند به بازی ادامه دهند. این فرصت را دارم که از صمیم قلبم از بازیکنان سیتی تشکر کنم. عملکرد آن‌ها استثنایی بود.

عدم صعود به نیمه نهایی؟

ما هر کاری کردیم تا صعود کنیم و شکست خوردن به این شکل دردناک است، اما به چه شیوه فوق العاده‌ای باختیم.

شکست در ضربات پنالتی؟

یوهان کرویف گفت شانس وجود ندارد، من با او موافقم. امشب احساس بدی داریم اما تمام تلاشمان را کرده‌ایم. به این بازیکنان چه بگویم؟ ما نشان داده‌ایم که می‌توانیم مقابل تیم بزرگی مانند رئال مادرید بازی کنیم. دیگر چه کاری می توانستیم انجام دهیم؟ نمی‌دانم دیگر چه بگویم.

دیگر خبرها

  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • ژست های ژورنالی علیرضا نیکبخت واحدی کنار زمین فوتبال (عکس)
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • ورود شخصیت‌های خارجی به محصولات خواب کودکان