Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@10:20:07 GMT

خوزستان| مدارس دهدز شنبه در نوبت صبح تعطیل است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۳۹۲۶۵

خوزستان| مدارس دهدز شنبه در نوبت صبح تعطیل است

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ایذه گفت: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش دهدز فردا شنبه در نوبت صبح تعطیل است. ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

مصطفی سمالی در گفت ‌و گو با خبرنگار تسنیم در ایذه اظهار داشت: به‌دلیل شدت بارش‌ برف و براساس تصمیم شورای آموزش و پرورش شهرستان، تمامی مدارس بخش دهدز شهرستان ایذه فردا شنبه در نوبت صبح تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کاهش شدید دما در دهدز، گفت: درجهت جلوگیری از حوادث احتمالی برای دانش آموزان تصمیم به تعطیلی مدارس صبح دهدز گرفته شد.

تعطیلی مدارس 4 بخش استان تهران در روز سه‌شنبهجزئیات تعطیلی مدارس ازنا و الیگودرز در نوبت صبح فردا اعلام شدخوزستان| برف مسیر 6 روستای دهدز را مسدود کرد

رئیس شورای آموزش و پرورش ایذه، تصریح کرد: درباره وضعیت تعطیلی مدارس نوبت عصر، فردا  تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش تسنیم، بخش دهدز در 60کیلومتری از مرکز شهرستان ایذه قرار دارد.

انتهای پیام/ ت

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /۴ روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدسلمان ذاکر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درخصوص طرح افزایش تعطیلات آخر هفته، گفت: هدف مهم از این طرح این بود که گامی در جهت تقویت نشاط اجتماعی و خانوادگی برداشته شود، نگاه این بود که با این تعطیلی افراد شاغل بتوانند زمان بیشتری در کنار خانواده سپری کنند و پدران و مادران شاغل سهم و نقش بیشتری در تربیت فرزندان داشته باشند.

وی در گفتگو با ایلنا افزود: این اقدام می‌تواند نقش مهم و بسزایی در تقویت نهاد خانواده و حضور پررنگ پدر و مادر در تربیت فرزندان داشته باشد و این امر قادر است از آسیب‌های اجتماعی فراوانی جلوگیری کند.

ذاکر تصریح کرد: نکته دیگر این است که ما باید در زمان تصمیم گیری مسائل مختلف و جنبه های متعدد موضوع را در نظر بگیریم یکی از موارد همین موضوع ارتباطات اقتصادی و تجاری با جهان است که ما باید به فکر تقویت و گسترش آن باشیم در حالیکه الان با این شرایط اگر پنجشنبه‌ها هم مانند جمعه تعطیل شود، ۴ روز ارتباط ما با دنیا قطع خواهد شد و این اصلا به نفع اقتصاد ما نیست.

وی افزود: با صحبت‌هایی که روز یکشنبه در کمیسیون اجتماعی داشتیم نتیجه این شد که بخش خصوصی و اتاق بازرگانی نظرشان این است که شنبه تعطیل باشد نه پنجشنبه؛ من فکر می‌کنم از بعد اقتصادی تعطیلی شنبه و جمعه می‌تواند گره‌گشا باشد که هم اقتصاد و هم نشاط مردم را تامین کند و هم تجار و بازرگانان بتوانند به راحتی فعالیت خود را با دنیا داشته باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: در جلسه روز یکشنبه به این نتیجه رسیدیم که تعطیلی روز شنبه به مطالبات مردمی و شرایط حفظ روابط اقتصادی خارجی نزدیک تر است. البته استعلام هایی از مراجع عظام صورت گرفته که فکر می‌کنم نتیجه مثبت است و تعطیلی شنبه بلامانع است، اتاق بازرگانی هم از زبان آن‌ها استعلام هایی از دفتر رهبری دارند که ان شاءالله بتوانیم به جمع‌بندی برسیم و بتوانیم بهره‌وری را ارتقاء دهیم.

وی تاکید کرد: البته این قانون و تعطیلی ها استثنائاتی هم دارند و دستگاه های خدماتی از شمولیت این قانون مستثنی می‌شوند و ممکن است بانک‌ها هم یکی از این استثنائات باشند که البته باید ببینیم در صحن علنی یا در زمان تنظیم آیین نامه اجرایی توسط دولت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

ذاکر در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلات آخر هفته مشمول کارگران هم می‌شود، گفت: طبیعی است که کارگران باید در تصمیم‌گیری های اینگونه در اولویت باشند، کارگر در تصمیمات اصل است، اول کارگر بعد کارمند.

وی افزود: این کارگر است که بیشترین آسیب را می بیند، خانواده اش متضرر می شوند، اضافات و کارانه و امتیازات دیگری که لازم است را هم ندارد؛ درنتیجه طبیعتا باید تعطیلی آن ها را درنظر بگیریم.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898615

دیگر خبرها

  • آل اسحاق: افزایش تعطیلی‌ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است
  • چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /۴ روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست
  • (ویدئو) عباسپور: تعطیلی شنبه گزینه بهتری است
  • عباسپور: با تعطیلی پنجشنبه عملا یک روز کاری در تعاملات بین‌المللی را از دست می‌دهیم/ تعطیلی شنبه گزینه بهتری است
  • عباسپور: با تعطیلی پنجشنبه عملا یک روز کاری در تعاملات بین‌المللی را از دست می‌دهیم/ تعطیلی شنبه گزینه بهتری است + فیلم
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • چالش دنباله‌ دار تعطیلی پنجشنبه یا شنبه | مرکز پژوهش‌ ها: فعلا دست نگه دارید