Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات وزن ۷۴ کیلوگرم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان از ظهر امروز در شهر روسه آغاز شد که مصطفی حسین خانی نماینده کشورمان در نهایت به گروه شانس مجدد راه یافت.

حسین خانی در دور نخست مقابل واسلی میخایلوف از اوکراین با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی رسید. وی در دور دوم نیز با نتیجه ۱۶ بر ۶ ماکسیم واسیلیوگلو از کشور رومانی را شکست داد اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان از کشور ازبکستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر ازبکی در دیدار فینال، حسین خانی به گروه بازنده ها رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ظهر فردا شنبه در مسابقات شانس مجدد مقابل برنده سنور دمیرتاش از ترکیه و لی از کره جنوبی قرار می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار، با یاکوب گور از ترکیه در دیدار رده بندی مصاف خواهد داد. جردن باروز از آمریکا دیگر فینالیست این وزن بود.

دیدارهای رده بندی و فینال این وزن فردا شب (شنبه) برگزار می شود.

کد خبر 4556253

منبع: مهر

کلیدواژه: تورنمنت بين المللي مصطفی حسین خانی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار حساس مقابل پرسپولیس را از دست داده است.

به گزارش مشرق،از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس و سپاهان در حالی باید به مصاف یکدیگر بروند که محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

حسین نژاد که از ناحیه کشاله ران با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار اخیر تیم خود برابر ذوب آهن و ملوان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ نمی‌تواند سپاهان را در بازی با پرسپولیس هم همراهی کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • اردوغان: عراق یک مرکز تجاری مهم برای ترکیه است
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • پایان «باروز» و «تیلور» در المپیک/ ترکیب کشتی آمریکا اعلام شد
  • سرِ سالم دِیک در جمع کشتی‌گیران در آستانه بازنشستگی آمریکا
  • حسرت المپیک پاریس بر دل جردن باروز ماند/ پایان تلخ افسانه
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد
  • رویای المپیک اسطوره کشتی آمریکا چگونه بر باد رفت؟