Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@09:46:30 GMT

ستاره استقلال، خرید جدید برانکو را راه انداخت!

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۰۶۹۸

ساعت24 -ماریو بودیمیر در روزی که منشا برای استقلال گل زد نمایش خوبی در ترکیب پرسپولیس داشت و نشانه‌هایی از بیداری را در بازی‌اش نشان داد.

ماریو بودیمیر در روزی که منشا برای استقلال گل زد نمایش خوبی در ترکیب پرسپولیس داشت و نشانه‌هایی از بیداری را در بازی‌اش نشان داد. بودیمیر در دیدار نفت آبادان مطابق پیش‌بینی در ترکیب اصلی بازی کرد و کنار علیپور یک زوج موفق را در خط حمله سرخ‌ها ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماریو در نیمه اول پاس گل داد و یک بار هم با شوتی دیدنی دروازه حریف را تهدید کرد که دریس این موقعیت را از سرخ‌ها گرفت.

در نیمه دوم درخشش بودیمیر ادامه یافت و مهمترین نکته‌ای که در بازی‌اش به چشم آمد میزان همکاری‌اش در کارهای ترکیبی و هماهنگی‌اش با علیپور بود. البته این مهاجم کروات نتوانست همکاری دو طرفه با علیپور را به تبدیل به گل دوم کند و در زمان پاس عرضی علیپور یک قدم کم آورد تا دروازه خالی حریف را باز کند.

در ادامه البته بودیمیر بازی خوبش را با یک گل زیبا و تا حدودی انفرادی تکمیل کرد و گلش را هم به ثمر رساند اما مشخص نشد داور به چه دلیلی این گل را مردود اعلام کرده است. با این نمایش بعید نیست بودیمیر بازی بعد هم در ترکیب اصلی پرسپولیس باشد و زوجش با علیپور کامل‌تر و هماهنگ‌تر شود.

بودیمیر بعد از بازی با نفت آبادان در مورد انتقاداتی که از او می‌شود گفت: «به هر حال همه از من انتظارات مختلفی دارند اما من تازه وارد فوتبال ایران شده‌ام و روند خودم را ادامه می‌دهم. هفته آینده هم در لیگ قهرمانان آسیا بازی داریم و رفته رفته بهتر می‌شویم.» مدل بازی بویدیمر به گونه‌ای نیست که چندان تماشاگرپسند باشد اما شاید اگر گل هم نزند با تاثیرگذاری در گل‌ها میزان انتقادات از او کاسته شود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رافائل سیلوا مدافع استقلال که به دلیل آسیب دیدگی در دو بازی اخیر این تیم حضور نداشت به دیدار برابر تراکتور نخواهد رسید.

به نقل از ایسنا سیلوا این روزها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا بتواند زودتر به تمرینات و میادین برگردد اما به نظر می‌رسد استقلال برای این بازی هم نمی‌تواند از وجود مدافع خود استفاده کند.

آرمین سهرابیان دیگر مدافع استقلال مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدارهای آتی نخواهد داشت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897824

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • ستاره‌های تیم بی‌ستاره نکونام | درخشش چند مهره در ترکیب صدرنشین
  • ترکیب ۵ پتروشیمی بزرگ برای خرید سهم باشگاه استقلال!
  • ترکیب پیشنهادی خرید سهم باشگاه استقلال