Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جامعه جهان نيوز: علی علیزاده، در واکنش به حواشی توقف خودروی فرهاد مجیدی مربی استقلال توسط پلیس راهور و نحوه برخورد خاص کاپیتان سابق استقلال نوشت:


یک: فرهاد مجیدی بازیکن سابق اسقلال برای سرعت بالا متوقف شده. اما از دادن تست الکل خودداری و به جایش با پلیس مجادله و از پلیس فیلم گرفته.

نباید گذاشت اقتدار پلیس ایران تا این حد پایین بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی اگر در آمریکا چنین میکرد، رسانه‌ها نابودش میکردند. البته اگر از شلیک‌ پلیس زنده مانده بود.

دو: فرهاد مجیدی اول یک مامور پلیس را تحقیر کرد. ولی با کشاندن دعوا به شبکه‌های اجتماعی کل پلیس را. با یقین می‌گویم در هیچ‌یک از کشورهای لیبرال غربی، یک سلبریتی چنین جراتی نمیکرد. اگر ناجا و فرماندهانش مقابل طاغی‌گری یک سلبریتی نایستند، مسئول هرج و مرج و بی‌قانونی آینده ایران خواهند بود.

سه: اگر از طرفداران  فرهاد مجیدی  هستید توصیه میکنم چشمتان را ببندید و جای او یک مداح حزب‌اللهی، یک آقازاده حکومتی یا یک بازیکن تیم رقیبتان را بگذارید. حالا احساس‌تان نسبت به اینکه برای مامور قانون شاخ و شانه بکشد و بعد هم با یارگیری از شبکه‌های اجتماعی، اقتدار پلیس را تحقیر کند چیست

پانوشت: من هیچ‌گونه مخالفت شخصی با مجیدی ندارم و او را اصلا چندان نمیشناسم. اما میدانم اگر مقابل او و سلطنت آقازاده‌ها و سلبریتی‌ها و همه کسانی که خود را بالای قانون می‌دانند، امروز نایستیم فاصله چندانی تا فروپاشی اجتماعی نخواهیم داشت.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مراسم تشییع مرحوم فرهاد چیذری مربی بدنساز اسبق پرسپولیس , نفت تهران امروز صبح در مسجد قائم چیذر و امامزاده علی اکبر با حضور بستگان و اهالی ورزش و سینما برگزار شد.

در این مراسم چهره‌هایی مانند رضا درویش، فرهاد کاظمی، حسین بادامکی، بهزاد غلامپور، جواد کاظمیان، داود سیدعباسی، مهدی امیرآبادی، امیر حاج‌رضایی، امین حیایی، سیامک انصاری و... حضور داشتند.

کد خبر 845165 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • زنده شدن خاطرات تلخ سرخ‌ها با دیدن این قاب
  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس