Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال در حاشیه جام سرداران شهید گفت:

رقابت‌ها جام سرداران شهید چند سالی دچار وقفه شده بود و بچه‌ها همت کردند تا دوباره این‌رقابت‌ها به جریان افتاد. امروز هم صبح با دوستان رفتیم عیادت جانبازان در آسایشگاه جانبازان امام خمینی و فکر می‌کنم باید بیشتر به این موضوع شهدا اهمیت بدیم و باید بهتر و با شکوه‌تر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن روشن افزود:

زیاد در جریان امور باشگاه استقلال نیستم، ولی این نتایج مقطعی است حتی نتایج پرسپولیس هم همین گونه است. این تیم‌ها باید به فکر درست کردن باشگاه باشند و یکی از کار‌های تیمداری باشد در این صورت می‌شود روی فعالیت در رشته‌های دیگر حساب کرد و وضعیت کمیته‌های استقلال خوب نیست

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد:

جلسه غیر رسمی با تیم مدیریت جدید داشتیم. کمکی که ما می‌توانیم داشته باشیم کمک فکری است و اعلام کردم کمیته‌ها ضعیف است. کمیته فنی باشگاه باید تصمیم گیرنده اصلی باشد و مشکلات تیم در آنجا مطرح شود و تصمیم گیری‌ها صورت بگیرد. باید باشگاه باشند نه تیم به همین خاطر ثبات نیست و باید ساختار آکادمی تشکیل شود تا تیم‌ها بازیکن ساز باشند. خوشبختانه امروز در تهران دو تیم استقلال و پرسپولیس صاحب ورزشگاه شدند و امروز افتتاح شد.

حسن روشن در خصوص شایعات فضای مجازی و حمایت وزیر ورزش و جوانان از پرسپولیس گفت:

هر شخصی حق دارد طرفدار یک تیم باشد منصب شخص مهم نیست به هر حال ایشان اگر پرسپولیسی هم باشد قابل احترام است، اما نباید منصب خود را در نظر بگیرد به نظر من الان مدیرعامل بی عرضه بودند که تیم حریف شرایط بهتری دارد. اگر وزیر پول داده به پرسپولیس، ولی به استقلال نداده است بی عرضه بودن مدیران استقلال است و بنابراین این مسئله زیاد تاثیر گذار نیست.

حسن روشن در خصوص عملکرد فتحی و خطیر گفت:

هر دو نفر از دوستان من هستند، اما هنوز چیزی ندیدم. درست کردن باشگاه استقلال خیلی راحت‌تر از پرسپولیس است یعنی ما ۲۷ رشته داشتیم و ۷۵ سال قدمت داریم و چارت باشگاه هم مشخص است. قبل از انقلاب بازیکنان در سال فقط یکبار مدیرعامل تیم را می‌دیدند الان اینجا مدیرعامل خودش کمیته انضباطی است خودش کمیته فنی و خود تصمیم گیرنده اصلی می‌داند. آدم‌های کاردان باید در کمیته‌های مختلف باشگاه عضویت داشته باشند نه پسرخاله و برادر همسرتصمیمات در جمع مطرح شود و در صورت تایید همه اجرایی شود. الان بزرگترین مشکل استقلال و پرسپولیس این است که مدیرعامل همه کاره است برگردیم به ۴۰ سال پیش باشگاه استقلال یا تاج یک باشگاه اصیل است.

وی اظهار داشت:

باید از اصالت مراقبت شود باید بازیکن سازی تقویت شود. تیم ملی اوضاع خوبی ندارد موقعی آقای اوفارل سرمربی منچستر امد ایران چند نفر از مربی ایرانی مانند آقای مهاجرانی، حبیبی و. تربیت کرد برای دوران بعد از خودش که موجب قهرمانی‌های بعدی شد. هشت سال گفتم کی‌روش به درد نمی‌خورد و نخورد. الان هم باید از صفر شروع کنیم کی‌روش فوتبال داخلی ایران را از بین برد ۱۴ بازیکن از خارج آورد یعنی ما فوتبال نداریم. امیدوارم کسانی بیایند که بتوانند به این مملکت خدمت کنند و به نیکی از آن‌ها یاد کنیم. یک شکایت از من شده بابت نشر اکاذیب که شاکی معلوم نیست و باید پیگیری کنم.

حسن روشن افزود:

کی‌روش مربی خوبی بود نه در ایران. اینجا که دلالیسم حاکم بود و بهترین فرصت بود تا هر طور خواست استفاده کند. درصد زیادی هم مقصر مدیران فوتبال ایران بودند ما با برانکو هم رفتیم جام جهانی. موفقیت یعنی از گروه خودمان در جام جهانی صعود می‌کردیم. کی‌روش اگر یک مرحله صعود می‌کردیم موفق بود و با هیچ تیم بزرگی بازی نکردیم.

حسن روشن ادامه داد:

قدیم با تیم‌های بزرگ ملی بازی می‌کردیم، اما الان با سیرالئون و بنگلادش چرا، چون برای کی‌روش منفعت داشت. نه چیزی به من دادند نه چیزی‌گرفتند، اما کی‌روش مردم را فریب داد. حضور بازیکنان شاغل در اروپا در تیم ملی بد نیست و حق آن بازیکنان هم هست که به تیم ملی خودشان کمک کنند، اما بهترین بازیکنان ما در جام جهانی بازیکنان لیگ خودمان بودند. کی‌روش خوش خنده بود و کروات می‌زد انگار همه چیز حل بود. اگر کی‌روش نفر سوم منچستر بود اوفارل نفر اول منچستر بود اگر کی‌ر‌وش برای مقابله با بازیکن سالاری رحمتی را کنار گذاشت اوفارل جورج بست را خط زد. اوفارل ۱۰ ماه ایران بود ۲ ماه مرخصی و کی‌روش ۲ ماه ایران بود ۱۰ ماه مرخصی گرفت. وقتی اوفارل آمد مربی تربیت کرد و وقتی رفت مربی‌های جدید موفق بودند، اما دوباره باید از صفر شروع کنیم. اوفارل به تیم‌های پایه توجه داشت، اما کی‌روش نه. اوفارل ماهی یکبار با مربیان باشگاه‌های لیگ جلسه داشت، اما کی‌روش مربی‌های داخلی را تحویل نمی‌گرفت. کی‌روش دبیر فدراسیون عوض می‌کرد و اگر یکسال دیگر بود رئیس فدراسیون را هم عوض می‌کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: باشگاه استقلال جانبازان امام خمینی استقلال پرسپولیس مشکلات استقلال و پرسپولیس فضای مجازی وزیر ورزش و جوانان پول انقلاب کمیته انضباطی تیم ملی فوتبال ایران فوتبال ایران جام جهانی بازی سیرالئون رئیس فدراسیون ایران باشگاه استقلال پرسپولیس مشکلات وزیر ورزش و جوانان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری | بیش از ۱ میلیون دنبال‌کننده در صفحات مجازی متقلبان | خطر آسیب جدی در کمین داوطلبانی که فریب می‌خورند

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که هر ساله با آن مواجه هستیم افراد فرصت‌طلب مجازی هستند که در فصل امتحانات نهایی و کنکور با ادعای دلسوزی و حمایت از داوطلبین خود را به آنها نزدیک می‌کنند و به بهانه فروش سؤالات و ابزار پیشرفته تقلب از آنها کلاهبرداری می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات همه‌جانبه پلیس در این حوزه افزود: طی حضور همه‌جانبه پلیس فتا در فضای مجازی و در اجرای طرح برخورد با کلاهبرداران اینترنتی ویژه کنکور و امتحانات نهایی تعداد زیادی صفحه، کانال و گروه در شبکه‌های اجتماعی رصد و مورد پیگیری تخصصی قرار گرفت.

اعترافات فروشندگان سوالات و ابزار تقلب در کنکور + ویدئو | سوالات برای کنکور سال های قبل بود | از هندزفری ۱۰ تومانی تا ۳۰۰ تومانی برای فروش سوالات بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری + جزئیات | شناسایی ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در این زمینه بیش از یک میلیون دنبال‌کننده مجازی متقلبان

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در قدم بعدی این پرونده مشخص شد بیش از ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی با بیش از یک میلیون نفر دنبال‌کننده ادعای فروش سؤالات امتحانات نهایی و کنکور و ابزار تقلب را داشته و آنها را با قیمت‌های گزاف در این کانال‌ها به فروش می رسانند.

دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری

معظمی گودرزی بیان کرد: پس از بررسی‌های تخصصی و اقدامات فنی تعداد ۱۸ نفر از افراد اصلی این تیم مجرمانه شناسایی و پس از احراز هویت و تشریفات قضایی پلیس موفق شد در یک اقدام غافلگیرانه این شیادان کلاهبردار را در محل اختفای خود در مناطق مختلف تهران بزرگ دستگیر و در چرخه پیگیری قضایی قرار دهد.

ارسال سوالات بی‌ربط و قدیمی به جای سوالات جدید

رئیس پلیس فتا پایتخت با بیان اینکه این مجرمین نیز همانند دیگر متهمین دستگیر شده سنوات قبلی هیچگونه سؤالی در اختیار نداشتند، تصریح کرد: تعداد زیادی از این افراد صرفا با اعلام فروش سؤالات کنکور بلافاصله بعد از واریز وجه کاربر را مسدود می‌کردند و برخی دیگر نیز سؤالات بی‌ربط و قدیمی را بعنوان سؤالات جدید برای داوطلبین ارسال می‌کردند.

خطر آسیب جدی در کمین داوطلبانی که فریب می‌خورند

وی با اشاره به اینکه افرادی که با تبلیغات دروغین ادعای فروش سؤالات کنکور و امتحانات نهایی را دارند هدفی جز کلاهبرداری ندارند در توصیه به دانش آموزان و خانواده‌هایشان افزود: داوطلبان کنکور به تبلیغات واهی و دروغین فضای مجازی توجه نکنند چرا که فرآیند آزمون تعریف شده و امن است و تجهیزاتی که تحت عنوان راه‌های تقلب در شبکه‌های اجتماعی به فروش می‌رسد نه‌تنها کمکی به داوطلبان نمی‌کند، بلکه ممکن است آسیب‌های بسیار جدی به آنها وارد کند و سلامت این عزیزان را به خطر بیندازد.

کد خبر 846883 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم فراجا کنکور حوادث ایران

دیگر خبرها

  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود! (+عکس)
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری | بیش از ۱ میلیون دنبال‌کننده در صفحات مجازی متقلبان | خطر آسیب جدی در کمین داوطلبانی که فریب می‌خورند
  • ببینید | روایت ملی‌پوش کاراته نابینایان از برخورد عجیب مردم در یک مورد خاص: انگار در روز روشن بی‌حیا شده‌ایم!
  • تمهیدات حفاظتی کنکور اعلام شد | والدین داوطلبان مراقب باشند فریب نخورند | وسایلی که تا ۱۰ سال مجازات محرومیت از کنکور دارد
  • شغل نان و آب‌دار چراغ‌روشن‌کنی را چه کسانی عهده‌دار بودند؟
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت