Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری استان قم : در راستای اجرایی شدن طرح " ایران یار " و آشنایی دانش آموزان با صنعت و کالاهای تولیدی داخلی تعداد50 نفر ار دانش آموزان مدرسه پسرانه فاتحی به همراه مدیران و معلمین خود از شرکت خورشید مشرق ایرانیان سازنده و تجهیز کننده وسایل پزشکی و آمبولانسی درشهرک صنعتی شکوهیه بازدید به عمل آوردنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرکت ماشینها جهت تغییر کاربری وارد شده و قسمتی که باید تغییر پیدا کند به صورت بدنه کامل در آمده و سپس قالب گیری شده و بدنه مجدد حسب کاربری لازم ساخته شده و رنگ کاری می گردد ، در ادامه بنا به ضرورت های موجود لوازم پزشکی و تجهیزات مورد نیاز یک آمبولانس درداخل کابین مربوطه تجهیز شده و جهت استفاده وارد چرخه و سیکل کار بیمارستانی قرار می گیرد.

 در پایان ، از مباحث مطرح شده و موارد بازدید شده در شرکت سوالاتی مطرح گردید که به پنج نفر از دانش آموزانی که به سوالات جواب صحیح دادند جوایز نفیسی اهدا گردید.

طرح ملی" ایران یار" در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی در کشور در حال اجرا میباشد ، این طرح شامل سه مرحله بوده که  در مرحله نخست دانش آموزان از خطوط توليد کارخانه ها بازديد مي کنند ، در مرحله دوم کارفرمايان با حضور در مدارس به تشريح فعاليت هاي توليدي خود مي پردازند و در مرحله سوم مسابقه فرهنگی هنری از جمله: روزنامه دیواری، عکس و عکس نوشته، نقاشی،کاریکاتور و متن ادبی (داستان، شعر ، دلنوشته )و...  بین دانش آموزان ایران اسلامی  در مقاطع مختلف برگزار می شود.در هر استان به 40 نفر از دانش آموزان برگزیده در مسابقات جوایز داده  و تقدیر به عمل می آید .

انتهای پیام /

عکسها : 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج کارگری ایران یار قم شکوهیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا

حجت الاسلام بنی خزاعی مسئول رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در طرح یا همان پویش زندگی با آیه‌ها طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شرکت کردند که سهم خراسان جنوبی از این تعداد ۷۰ هزار و ۸۰۵ نفر است. 

او با بیان این که خراسان جنوبی از حیث تعداد شرکت کنندگان در طرح مسطورا رتبه چهارم کشوری را دارد افزود: همچنین به این طرح ۲ میلیون و ۸۱۲ هزار نفر پیامک ارسال کرده اند که سهم خراسان جنوبی از این تعداد ۷۰ هزار و ۹۴۳ پیامک است.

حجت الاسلام بنی خزاعی با اشاره به اتمام مرحله اول طرح مسطورا با پایان یافتن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: دانش آموزان خراسان جنوبی نیز سهم بسزایی در این طرح داشتند؛ به طوری که دانش آموزان درمیانی با ۱۱ هزار و ۹۶۵ شرکت کننده بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند. 

بیشتر بخوانید

«مسطورا» طرحی برای زندگی با آیه های قرآن

مسئول رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: دانش آموزان خوسفی رتبه دوم را در این طرح و دانش آموزان نهبندانی نیز کمترین مشارکت را در طرح مسطورا داشتند.

او گفت: جامعه بانوان خراسان جنوبی نیز در این طرح به طور مجزا شرکت داشتند و نقش بسزایی را در اجرای این طرح ایفا کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول بازدید کرد
  • تدوین برنامه تحولی شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص عملیاتی
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • حمایت از تاسیس شرکت دانش بنیان توسط ایرانیان خارج از کشور
  • نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند