Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهرکرد با ۲۰ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و کشور گزارش شد. ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

شاهرخ پارسا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: هوای استان از اواخر روز پنجشنبه در دامنه فعالیت یک سامانه بارشی قرار گرفت که موجب بارش برف و باران در سطح استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مقدار بارش برف در کوهرنگ 90 سانتی‌متر گزارش شده است، افزود: هم‌اکنون ارتفاع برف موجود در کوهرنگ به 190 سانتی‌متر رسیده است. 

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: در 24 ساعت گذشته شهرکرد با 20 درجه زیر صفر سردترین و سورشجان با 9 درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان گزارش شده است.

هواشناسی| هوای سرد تا آخر هفته در کشور ماندگار استچگونه سرمای محیط را در ریه گرم کنیم/راهکارهایی برای مواجهه با هوای سرد کوهستان"برف و یخبندان" کشور را فرا می‌گیرد/ ورود "هوای سرد برفی" سیبری به ایران از 16 بهمن

پارسا با اشاره به اینکه شهرکرد سردترین نقطه کشور گزارش شده است گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی در 3 روز آینده ماندگاری هوای سرد در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: میانگین بارش‌ها در استان تا صبح امروز به 491 میلی‌متر رسیده که در مقایسه با سال گذشته 3 برابر و در مقایسه با میانگین بلند مدت 22 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ح

R41350/P/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای کرمانشاه

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، طی ساعاتی از امروز بعدازظهر، علاوه بر وزش باد و رشد ابر، ممکن است شاهد رگبارهای موقت و پراکنده‌ای از باران همراه با رعدوبرق، بخصوص در نیمه شرقی استان کرمانشاه باشیم.

وی افزود: از فردا (چهارشنبه) تا شنبه هفته آینده، به دلیل تقویت تدریجی شرایط پایدار، پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از امروز تا روز شنبه، دمای هوای روزانه در غالب نقاط با روندی آرام افزایش می‌یابد.

کد خبر 6087041

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • افزایش دمای هوای کرمانشاه
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد