Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@17:30:51 GMT

امیر خادم قید ریاست کشتی را می زند؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۳۳۹۲

هنوز زمان ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی اعلام نشده ولی همچنان رقابت سنگین و نزدیکی بین تعدادی از گوش شکسته‌ها در رسانه‌ها و فضای مجازی و البته از همه مهمتر در ارتباط با اعضای مجمع کشتی ایجاد شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، گرچه تا ثبت نام صورت نگیرد نمی‌شود از حضور قطعی هیچ نامزدی در انتخابات سخن گفت، اما این روزها از حمید بنی‌تمیم نایب رئیس سابق و سرپرست فدراسیون کشتی، امیررضا خادم رئیس پیشین فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در جهانی ١٩٩٨ تهران، علیرضا دبیر قهرمان المپیک 2000 سیدنی، علیرضا حیدری سرمربی تیم ملی آزاد در جهانی 2007 باکو و نایب رئیس سابق فدراسیون کشتی، عباس جدیدی قهرمان پیشین جهان، مجید خدایی دارنده مدال برنز سال 2002 تهران و سخنگوی شورای فنی تیم ملی آزاد به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های گوش شکسته برای احراز ریاست فدراسیون کشتی و جانشینی رسول خادم یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیررضا خادم، برادر رئیس پیشین فدراسیون کشتی که یکی از معاونان وزیر ورزش به شمار می‌رود البته به نوشته تسنیم این روزها در سه راهی قبول مسئولیتی در وزارت کار، هُلدینگ شستا و ریاست فدراسیون کشتی است، اگرچه گفته شده او می‌خواهد به وزارت کار برود.اینکه تا چه حد دو مسئولیت دیگر می‌تواند در صورت حضور و کامیابی در انتخابات فدراسیون کشتی، به لحاظ مالی در امر اداره این فدراسیون به خادم کمک کند یا اینکه آیا امکان همکاری با دو مجموعه، برای دارنده دو مدال برنز المپیک او را در شمار "دوشغله" و یا "چند شغله‌ها" با مشکلات بعدی مواجه نخواهد کرد، موضوعی است که آینده تکلیف آن را مشخص خواهد کرد.

موضوعی که در این میان، شفاف‌تر از هر چیزی به نظر می‌رسد اینکه امیررضا خادم قصد ندارد سال ٩٨ را در وزارت ورزش سپری کند یا اینکه وزارت ورزش دیگر او را به عنوان معاون در خود نخواهد دید.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: امیر خادم کشتی ریاست شستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مداح قمی پس از جنجال «معین» عذرخواهی کرد

سید یدالله حسینی رئیس هیئت خادم الشهدا قم با انتشار عکس نوشته‌ای در اینستاگرام پس از واکنش‌ها به طرح موضوع هایده و معین و انتقاد از تلویزیون عذرخواهی کرد.

در این تصویر که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، سید یدالله حسینی رئیس هیات خادم الشهدای قم با تاکید بر اینکه ویدیوی منتشره در فضای مجازی تقطیع شده بود، از کسانی که به آنها اهانت شد پوزش خواست.

tags # معین ، علی پروین سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • مداح قمی پس از جنجال «معین» عذرخواهی کرد
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه
  • حبس ابد و مصادره اموال رئیس فدراسیون فوتبال چین!
  • حبس ابد و مصادره اموال رئیس پیشین فدراسیون فوتبال چین!