Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@14:49:21 GMT

اکتفای البرزی‌ها به خرید یک جفت کفش در سال جاری

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۳۵۰۶

اکتفای البرزی‌ها به خرید یک جفت کفش در سال جاری

رئیس اتحادیه کفاشان کرج از افزایش کیفیت کفش‌های تولید داخل خبر داد و گفت: این بهبود کیفیت، افزایش تمایل مردم به خرید کالاهای تولید را به دنبال داشته است.

حسین اباذری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص وضعیت بازار خرید و فروش کفش در سال جاری گفت: این نکته مشخص است که وضعیت اقتصادی مردم حال خوبی ندارد و از حجم خرید مردم کاسته است‌، مردم در ابتدا به فکر خرید ضروریات هستند، سپس موارد دیگر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اباذری افزود: همین وضعیت باعث شده فردی که در مقاطع گذشته سالی سه جفت کفش می‌خرید در حال حاضر به سالی یک جفت بخرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمامی این مشکلات وجود دارد اما باید همه پا به پای هم از این وضعیت عبور کنیم، سعی و تلاش همه مسئولین بر این اساس است که مشکلات معیشتی مردم را به حداقل برسانند و با عبور از مشکلات و تحریم‌ها رو سیاهی را به کشورهای تحریم کننده بگذارند.

اباذری وضعیت بازار خرید شب عید را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: با وجود تمامی این مشکلات مردم در حال خرید هستند و خیابان‌ها مملو از جمعیت برای خریدهای عیدانه است‌.

رئیس اتحادیه کفاشان کرج در ادامه دلیل افزایش قیمت ۲۰ تا ۳۰ درصدی را فقط تورم ندانست و افزود: درست است که تورم وجود داشته اما دلیل افزایش قیمت تنها تورم نیست و افزایش کیفیت هم باعث افزایش قیمت شده است.

وی در ادامه کیفیت کالای داخلی را از بسیاری کشور هایی که در حال حاضر به ایران صادرات دارند بیشتر دانست و اظهار کرد: مردم در گذشته جنس چینی را به کالای داخلی ترجیح می‌دادند اما با افزایش کیفیت کالای داخلی وضعیت بهبود پیدا کرده است، در حدی که کشورهایی که در گذشته به کشورمان صادرات داشته‌اند متقاضی کفش‌های داخلی ما هستند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کیف و کفش منطقه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان

حیدر آسیابی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جلسه‌ای که امروز با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور در گرگان برگزار شد، گفت: بر اساس گام دوم انقلاب اسلامی، همه دادستان‌های استان از بین جوانان توانمند و انقلابی انتخاب شده اند که با انگیزه و حضور میدانی که در حوزه‌های قضایی دارند پای کار توسعه و برقراری امنیت در استان هستند.

او افزود: پیشگیری از دست اندازی به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی یکی از اقدامات شاخص استان در ۳ سال گذشته بود که نمونه بارز آن، توقف ساخت و ساز‌های غیرمجاز در منطقه زیارت گرگان است به طوری که امروز مغازه‌های مصالح فروشی در این منطقه به کار‌های مرتبط با حوزه گردشگری و صنایع دستی مشغول شده اند.

وی ادامه داد: یکی از قوی‌ترین قضات استان از حیث مدیریتی و علمی را به عنوان دادستان مرکز استان انتخاب کردیم که در نتیجه اقدامات ایشان امروز شاهد رویه واحد در رسیدگی به پرونده‌ها در بخش دادستانی هستیم که همین موضوع سرعت پاسخگویی به مردم، رسیدگی به پرونده‌ها را بیشتر و کیفیت ارائه خدمات به مراجعان را بهتر کرده است.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در اغتشاشات ۱۴۰۱، دادستان‌ها و قضات دادسرا‌های ما در کنار ضابطین در میدان حضور داشتند و کنترل و نظارت می‌کردند.

آسیابی به اهتمام ویژه دادستان‌های استان در حوزه حقوق عامه هم اشاره کرد و گفت: شاخص‌ترین اقدام در این حوزه توقف ورود خودرو به جنگل النگدره با مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال با کسب نظر کارشناسان حوزه محیط زیست بود.

وی گفت: رونق تولید در ۱۱۰ واحد تولیدی تعطیل یا در استانه تعطیلی استان طی سال گذشته کار بزرگی بود که در نتیجه ارتباط مستمر و میزان شناخت دستگاه قضایی از مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اتفاق افتاد.

جلسه دادستان‌های سراسر استان با معاون قضایی دادستان کل کشور امروز در دادگستری کل استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • تولید قزل آلا به ۱۱۰ هزارتن می‌رسد
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد