Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اورژانس بستان آباد گفت: اورژانس بستان آباد ناجی مادر باردار 29 ساله گرفتار شده در برف در روستای گل آخر بستان آباد شد.

به گزارش ایسنا، محسن محمودی در تشریح این خبر اظهار کرد: طی تماس تلفنی از روستای گل آخور بستان آباد با مرکز اورژانس 115 مبنی بر نیاز به خدمات فوریت پزشکی خانم 29 ساله باردار، اورژانس 115 به همراه یک پرستار خانم و یک نفر ماما از بیمارستان استاد شهریار بستان آباد با همکاری عوامل راهداری به روستا اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود : مادر باردار که توسط اهالی و به وسیله تراکتور مقداری از مسیر برفگیر را طی کرده بود، پس از رسیدن نیروهای اورژانس، تحت مراقبت‌های پیش بیمارستانی به بیمارستان استاد شهریار بستان آباد انتقال داده شد. 

وی خاطرنشان کرد: بیمار پس از انجام اقدامات لازم به بیمارستان شهریار تبریز اعزام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نجات مادر باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد

 مولایی گفت: هفت سری جهیزیه شامل یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، لوازم آشپزخانه، گاز و جاروبرقی به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان بود که با کمک خیران شهرستان بستان آباد جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان اهدا شد.

وی افزود: شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان آذربایجان شرقی است به طوری که در ماه مبارک رمضان امسال بسته‌های معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد