Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: با برگزاری هر نوع نمایشگاهی که کالاهای بی‌کیفیت و بدون شناسه به مردم ارائه کنند و توانایی رهگیری نداشته باشند، مخالفت می‌کنیم. ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

رسول جهانگیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به مجوز برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در اصفهان، اظهار داشت: با هرگونه نمایشگاهی که بخواهد به کسب و کار اصناف لطمه بزند و یک‌سری کالاهای بی‌کیفیت و بی شناسه ارائه کند، مخالف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بعضی از این نمایشگاه‌ها بعد از پایان برگزاری عملاً توانایی رهگیری وجود ندارد تا در صورتی که اگر حقی از مصرف کننده ضایع شده، گرفته شود.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه معمولاً نمایشگاه‌های بین المللی متفاوت از بقیه نمایشگاه‌ها است، گفت: این نمایشگاه‌ها محل معرفی کالا و تولیدات برندهای داخلی بوده که در راستای کمک به مصرف کننده و با هماهنگی اتحادیه‌ها برپا می‌شود.

وی ادامه داد: اما نمایشگاه‌هایی که توسط شهرداری‌ها یا مجموعه‌های خیریه به عنوان محل عرضه مستقیم کالا در سطح شهر برگزار می‌شود، ممکن است از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد ولی در جهت حمایت از مصرف کننده نیست.

جهانگیری تصریح کرد: در این چند وقت اخیر فروش کالاهای اصناف در سراسر کشور با رکود مواجه بود، در صورتی که مشکل عرضه کالا وجود ندارد.

اتاق اصناف تهران موجب عدم برگزاری نمایشگاه بهاره ارم برای عرضه ارزان کالا می شوداصناف فارس 21 میلیارد ریال تخلف کردند؛ عدم درج قیمت در صدر تخلفاتدر آستانه نوروز نظارت بر بازار توسط اتاق اصناف بیشترمی‌شود

رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به پیشنهادی که به اتحادیه‌ها از اواخر بهمن داده شده، اظهار داشت: به اتحادیه‌ها اعلام کردیم که به کسانی که درخواست فروش فوق العاده یا حراجی دارند، مجوز بدهند تا مردم بتوانند کالاهای مورد نیاز شب عید را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنند.

وی افزود: با برگزاری نمایشگاه‌ها در سطح شهر به هر ایده و منظوری مخالفیم چون اعتقاد داریم اجناس بی کیفیت در آنجا ارائه می‌شود و افرادی به صورت چند روزه وارد کسب و کار می‌شوند که هیچ جایگاهی در بحث کسب و کار ندارند  و عملاً به بدنه اصناف ضربه وارد می‌کنند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: به تمام واحدهای صنفی پوشاک، خواروبار، کیف و کفش، آجیل و ... که درخواست کشیک ویژه در ایام عید نوروز دارند مجوز داده شده و همچنین آنها را به حراجی ویژه نوروز ترغیب کرده‌ایم.

انتهای پیام/ن

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی سلامت اجتماعی شهر تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نمایشگاه سلامت شهر به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی سلامت اجتماعی شهر تهران با شعار حال خوب ساختنی است، در فضایی به وسعت ۵ هزار متر مربع و با ده‌ها غرفه تا هفتم اردیبهشت در بوستان لاله برپاست.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی سلامت اجتماعی شهر تهران
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود