Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین_ حجت الاسلام مجید تلخابی گفت: حضور بی سابقه مردم قزوین در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکمی بر دشمنان بود.

حجت الاسلام مجید تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرنگان رهبری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: حضور مردم قزوین در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ساجاری حضوری بی سابقه و ماندگار بود و این حضور بی سابقه و ماندگار سیلی محکمی به دشمنان زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی بدانند که این ملت در برابر تمام سختی ها، مشکلات معیشتی و اقتصادی هیچگاه دست از آرمان ها و ارزش های اسلامی دست بر نخواهد داشتو پای انقلاب و آرمان های آن خواهند ماند.

 حجت الاسلام تلخابی ضمن قدردانی از نقش رسانه ملی و استانی در انعکاس برنامه های دهه فجر سالجاری بیان کرد: رسانه ملی در سالجاری نسبت به سال های قبل در برنامه ریزی و محتوا بسیار با برنامه و تاثیرگذار عمل کرد که جای قدردانی دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: شبکه استانی مرکز قزوین هم در سالجاری باتوجه به تغییر مدیر این شبکه توانست علاوه بر پخش برنامه ها و اخبار چهلمین سالگردانقلاب اسلامی به خصوص در پوشش مناسب راهپیمایی ۲۲ بهمن که به واقع سنگ تمام گذاشت عملکرد مناسبی داشته باشد و خوش بدرخشد.

وی از مدیرکل صداوسیمای استان و دست اندرکاران و عوامل تولید قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین سیلی حکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز جهانی قدس؛ روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سید علی ترابی  در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع)، تبریک ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و نامگذاری سال جدید به نام جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی و بیداری جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به عنوان یک مسئله اول جهان است.

وی گفت: در این شرایط حساس که هر روز شاهد وحشیانه ترین جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه هستیم باید این راهپیمایی هرچه باشکوهتر و متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

ترابی بر همکاری و هماهنگی همه ادارات  جهت برگزاری هرچه با شکوهتر راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و بیان داشت: مردم این شهرستان با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز قدس، همگام با سایر ملت‌های دنیا، نفرت خود را از صهیونیسم ابراز داشته و آزادی قدس شریف را از چنگال خونین جنایتکاران فریاد خواهند کشید.

در این جلسه تمهیدات لازم برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس و ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اتخاذ شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده است
  • راهپیمایی مردم اصفهان در دفاع از مردم غزه، فردا
  • روز جمهوری اسلامی یک مقطع تاریخی بی‌نظیری در تاریخ کشور ماست
  • روز جهانی قدس؛ روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و رژیم صهیونیستی
  • محفل امام حسنی ها اجتماع قلوب بوده است
  • راهپیمایی روز قدس یزد از حسینیه‌ها شروع می‌شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها
  • لزوم برنامه‌ریزی مردمی برای راهپیمایی روز جهانی قدس
  • حضور پرچم غزه در مراسم محفل قرآنی مشت محکمی بر دهان اسراییل است