Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@22:29:19 GMT

مس کرمان جام قهرمانی لیگ یک بسکتبال کشور را تصاحب کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۴۶۵۶

مس کرمان جام قهرمانی لیگ یک بسکتبال کشور را تصاحب کرد

کرمان - ایرنا - تیم بسکتبال مس کرمان با قهرمانی در رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال کشور (منطقه جنوب) جام قهرمانی این دوره از رقابت ها را تصاحب کرد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی باشگاه مس کرمان، تیم بسکتبال مس کرمان پس از اینکه در بازی نخست فینال لیگ دسته اول در گروه جنوب، در بندرعباس مغلوب تیم شهرداری این شهر شد، نیاز داشت در هر 2 بازی باقی مانده در کرمان برابر این تیم به پیروزی برسد تا جام را در کرمان نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بازی دوم 2 تیم که در کرمان برگزار شد، بسکتبالیست ‌های مس با ارائه یک بازی عالی و مطمئن و با برتری در هر چهار کوارتر این مسابقه، اجازه ندادند که داستان این فینال در بازی دوم به سود بندری ها خاتمه یابد و با پیروزی 90 بر 80 برابر این تیم، کار را به بازی فینال سوم کشاندند.
در ماراتن نهایی فینال، در سالن شهید نصراللهی و در حالی که سالن مسابقه مملو از جمعیت بود، سروقامتان مس کرمان برای تصاحب عنوان قهرمانی با تمام وجود با حمایت هواداران پرشور خود به زمین مسابقه آمدند و کوارتر اول را نیز با نتیجه‌ 18 بر 15 به سود خود خاتمه دادند.
اما در کوارتر دوم این بازی ورق به سود تیم بندرعباس برگشت و این تیم از غافلگیری بسکتبالیست‌ های جوان مس نهایت استفاده را برد و با اختلاف 9 امتیازی، نیمه اول را با نتیجه 32 بر 23 به سود خود تمام کرد.
اما در کوارتر سوم، نقش میزبانی و حمایت همه جانبه هواداران مس کاملا به چشم آمد و در یک بازگشت فوق العاده تیم مس اختلاف امتیاز خود را به یک کاهش داد و بازی با نتیجه 44 بر 43 به سود شهرداری بندرعباس به کوارتر سرونشت ساز چهارم و نهایی این مسابقه کشید.
در کوارتر پایانی این بازی، سیل حمایت هواداران مس در سالن شهید نصراللهی کرمان با توان بالای بازیکنان بسکتبال مس، سد بندر را به سرعت شکاند و مسی‌ ها به سرعت اختلاف خود را با این تیم افزایش دادند و در نهایت در یک ماراتن بسیار جذاب و دیدنی این تیم بسکتبال مس کرمان بود که با نتیجه 64 بر 56 در این بازی به برتری رسید و جام قهرمانی را در کرمان نگه داشت و یکی از ارزشمندترین عناوین این فصل باشگاه مس را با کسب عنوان قهرمانی لیگ یک در گروه جنوب به ویترین افتخارات باشگاه مس اضافه کرد.
پیش از این قرار بود تیم بسکتبال مس به عنوان قهرمان گروه جنوب به مصاف قهرمان گروه شمال کشور برای تعیین قهرمان قهرمانان لیگ دسته یک برود که به احتمال زیاد به دلیل طولانی شدن رقابت‌ های گروه شمال این بازی برگزار نخواهد شد.
3029/7420

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال مس كرمان ليگ يك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا نیکولاس جکسون به دنبال تصاحب پنالتی کول پالمر بود؟

نیکولاس جکسون شب دشواری را در استمفوردبریج گذراند: او ابتدا قصد داشت مانع از پنالتی کول پالمر شود و در ادامه نیز نسبت به تعویضش معترض بود.

طرفداری | پس از بازی شب گذشته چلسی و اورتون، مائوریسیو پوچتینو که عصبانی بود اعلام کرد که اگر بازیکنانش بار دیگر به دنبال تصاحب پنالتی کول پالمر باشند، آن‌ها را از زمین خارج خواهد کرد. 

به گزارش مت لاو از تلگراف؛ نیکولاس جکسون در تلاش است تا اولین فصل حضور خود در چلسی را با عملکردی درخشان به پایان برساند و با تکرار جنجال پنالتی مقابل اورتون، این موضوع را تحت الشعاع قرار ندهد. مهاجم آبی‌ها 15 گل در لیگ برتر (20 گل در تمامی رقابت‌ها) را به عنوان هدف فصل اولش انتخاب کرده و از نگاه او، رسیدن به چنین عملکردی امکان‌پذیر است. احتمالا همین موضوع دلیل علاقه شدید جکسون به زدن پنالتی مقابل اورتون بوده است، پنالتی‌ای که در ابتدا نونی مادوئکه قصد زدن آن را داشت و در نهایت کول پالمر آن را به گل تبدیل کرد. همچنین دلیل ناراحتی او از تعویضش نیز قابل درک به نظر می‌رسد، چرا که او پیش از تعویض، دهمین گل خود در لیگ را مقابل تافی‌ها به ثمر رسانده بود که سیزدهمین گل او در تمامی رقابت‌ها محسوب می‌شود.

درگیری نیکولاس جکسون و مادوئکه با کول پالمر بر سر زدن ضربه پنالتی مقابل اورتون

جکسون به اندازه فصل اول دیدیه دروگبا در لیگ برتر گلزنی کرده و تنها سه گل با مجموع 16 گل ستاره سابق چلسی فاصله دارد. مائوریسیو پوچتینو اکنون به طور علنی اعلام کرده است که پالمر پنالتی زن اول تیم است و جکسون در حالی که به دنبال اهداف شخصی و تیمی خود است، دیگر سعی نخواهد کند پنالتی دیگری از او بگیرد. جکسون در ابتدای فصل توسط کارشناسانی نظیر آلن شیرر و پیتر کراوچ مورد انتقاد قرار گرفت که غرایز طبیعی او به عنوان یک مهاجم گلزن را زیر سوال برده بودند. شاید هم این تمایل نادرست برای اثبات گلزنی‌اش باعث شد تا او در بازی با اورتون تلاش کند برای اولین بار در این فصل، پنالتی بزند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • چرا نیکولاس جکسون به دنبال تصاحب پنالتی کول پالمر بود؟
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • بازماندن مس کرمان از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد
  • تداوم صدرنشینی آپوئل در شب نیمکت‌نشینی مهری
  • بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک؛ برتری مردان ایران مقابل کانادا
  • انتخابی پارالمپیک پاریس| کانادا مغلوب تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران شد
  • بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک|ایران کامبک زد و برد
  • سنندج میزبان رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال