Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@23:30:17 GMT

معرفی بازارهای گل بزرگ تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۴۶۸۹

معرفی بازارهای گل بزرگ تهران

شاید شما هم دنبال بازار‌های گل هستید که هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت خوبی داشته باشند. در این پست تعدادی از بازار‌های گل معروف تهران را معرفی می‌کنم. البته معرفی در اینجا دلیل بر بهترین بودن این بازار‌ها نیست و بیشتر برای آشنایی شما دوستان با آدرس و نوع فعالیت این بازار‌ها می‌باشد.

 بازار گل و گیاه امام رضا:
بازار گل و گیاه امام رضا یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین بازار گل‌ها در تهران است که بیشتر فروش عمده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازار می‌توان انواع گل و گیاه و درختچه‌ها را خریداری کرد. مثل تمام بازار‌های گل این بازار نیز در صبح بسیار زود کار خود را آغاز کرده و تقریباً از ساعت سه و نیم الی چهار نیمی از مغازه‌ها و غرفه‌ها شروع به چیدن مغازه‌هایشان و گل‌ها می‌کنند و آماده‌ی فروش می‌شوند. اما تفاوت بزرگی که این بازار با دیگر بازار‌های گل این است که تقریباً تا ساعت ۱۱ کار به اتمام می‌رسد و بازار بسته خواهد شد.
در این بازار که متشکل از دو خیابان و پنج کوچه و چند پارکینگ مخصوص کارکنان می‌باشد علاوه بر گل و گیاه، خاک، بذر، درخت، کود، درختچه، انواع لوازم باغبانی و گلدان و بسیاری از لوازم تزئینی مرتبط نیز به فروش می‌رسد.
آدرس بازار گل و گیاه امام رضا: جاده‌ی خاوران بعد از شهرک مشیریه به نام بازار بزرگ گل و گیاه خاوران نیز مشهور است.

بازار گل محلاتی تهران:
بازار گل محلاتی یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین بازار گل‌های تهران می‌باشد. عمده تفاوت این بازار با بازار گل امام رضا این است که در بازار گل محلاتی علاوه بر عرضه‌یعمده‌ی گل برای گل فروشی‌های بزرگ در سراسر تهران و نیز حومه، اقلام موجود در این بازار به صورت جزئی و شاخه‌ای و تکی نیز به فروش می‌رسد.
بازار گل محلاتی نیز از ساعات ابتدایی روز قبل از طلوع خورشید حتی شروع به کار می‌کندو تا ۱۲ ظهر ادامه‌ی فعالیت می‌دهد.
در این بازار انواع گل و گیاه، درختچه‌ها، کود، تجهیزات باغبانی، گل‌های شاخه بریده و انواع کاکتوس و ساکولنت‌ها به فروش می‌رسد. همچنین لوازم گل آرایی و گل‌هایمصنوعی نیز در این بازار یافت می‌شود.
آدرس بازار گل محلاتی تهران: بازار گل محلاتی در بزرگراه محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم، پایین‌تر از دادگاه خانواده واقع شده است.

 

بازار گل شهید فکوری:
بازار گل شهید فکوری بازار گل و گیاه غرب تهران است. بازار گل شهید فکوری همانند همه‌ی بازار‌های گل از ابتدای سپیده دم آغاز به کار می‌کند می‌کند و تانزدیکی‌های ظهر ادامه به کار می‌دهد. بازار گل و گیاه شهید فکوری علاوه بر عرضه‌یگل‌های شاخه‌ای و دسته‌ای که در تمام بازار‌های گل عمومیت دارد نظیر گل‌هایمریم، رز، داوودی، ژربرا و …. در زمینه‌های دیگری نیز به عرضه محصولات مختلف مشغول است. از این دسته می‌توان اشاره داشت به، درخت‌ها و نهال‌های میوه، گیاهان زینتی، کاکتوس‌ها، گیاهان بیرونی، انواع بذر‌های سبزیجات، خوراکی و گل‌های آپارتمانی و بسیاری از گیاهان موجود در بازار و مرسوم در ایران. علاوه بر این‌ها می‌توان به دیگر اقلام موجود در این بازار نظیر گلدان‌های تزئینی، لوازم گل کاری و باغبانی و بسیاری از کالاهایمرتبط با گل و گیاه اشاره کرد. نکته‌ی قابل توجه بر خلاف دیگر بازار‌های گل نظیر بازار گل محلاتی و همچنین بازار گل و گیاه امام رضا این است که بازار شهید فکوری دارای پارکینگ اختصاصی برای عموم بوده و پذیرای مشتریان و بازدید کنندگان گرامی است.
آدرس بازار گل شهید فکوری: ابتدای جاده مخصوص کرج بعد از میدان آزادی

بازار گل و گیاه بهشت زهرا:
یکی از بازار‌های فعال در زمینه گل و گیاه در تهران می‌باشد. این بازار نیز مانند همه‌یبازار‌های از ابتدای صبح شروع به کار می‌کند، اما تمایز این بازار با سایر بازار‌ها از جملهبازار گل و گیاه محلاتی و بازار گل امام رضا این است که این بازار بیشتر فعالیت می‌کند و ساعات بیشتری دایر است. البته بیشتر فروش این بازار در پنج شنبه‌ها و جمعه‌ها کهبهشت زهرا بسیار شلوغ است صورت می‌پذیرد. در این بازار انواع گل‌ها مانند گل مریم، داوودی، گلایل و نظیر این‌ها نام برد. دیگر اقلامی که در این فروشگاه به فروش می‌رسدمی‌توان به درختچه‌ها، نهال‌های کاج و ... و همچنین شمشاد و دیگر گیاهان یافتمی‌شود.
آدرس بازار گل و گیاه بهشت زهرا: اتوبان بهشت زهرا بعد از صالح آباد

بازار گل و گیاه غرب تهران:
بازار گل و گیاه غرب تهران بازار دیگری در غرب استان تهران علاوه بر بازار گل شهید فکوری است. بازار گل غرب تهران در ۶ سالن مجزا از هم، همه‌ی اقلام گل و گیاه اعم از گل‌هایعمومی بازار نظیر ژربرا، مریم، داوودی، لیلیوم و … گیاهان بیرونی و گیاهان زینتی، درختچه و به نسای، کاکتوس و لوازم باغبانی و لوازم مرتبط با آن را اعم از خاک و کود و بذر و ... را دارا می‌باشد. ساعات کار این بازار از صبح زود تا ۸ الی ۹ شب می‌باشد. این بازار دارای پارکینگ می‌باشد.
آدرس بازار گل و گیاه غرب تهران: بزرگراه شهید آبشناسان

منبع: تابناک

کلیدواژه: بازار گل بازار گل تهران شرق تهران غرب تهران گل و گیاه بازارهای گل آدرس نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصویر ۶۰۰ شهید غزه+لینک دانلود

به گزارش خبرنگار مهر بیش از ۶ ماه از آغاز جنایت وحشیانه رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی به نوار غزه می‌گذرد.

در این حمله وحشیانه تا کنون بیش از ۳۳ هزار نفر شهید شده‌اند و هزاران خانواده فرزندان، همسران و سایر اعضای خانواده خود را از دست داده‌اند.

از سوی دیگر امروز در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی محفل بزرگ امام حسنی‌ها برگزار می‌شود که در آن بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم تهران حضور خواهند داشت.

مسؤولان برگزاری این مراسم در ایده‌ای زیبا از شرکت کنندگان در این مراسم بزرگ خواسته‌اند تا هر کدام تصویر یکی از شهدای غزه را در روی گوشی تلفن همراه خود داشته و به نمایش بگذارند.

در اینجا فایل تصاویر مربوط به ۶۰۰ شهید جنگ غزه برای دانلود و استفاده قرار داده شده است.

کد خبر 6062626 سيد اسد رجبی

دیگر خبرها

  • شهید طیب، شهید شاخص دانشجویی۱۴۰۳
  • عطر‌های خوشبو برای سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • معرفی بهترین دستگاه های حضور و غیاب در بازار ایران
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • تمهیدات ویژه ترافیکی برای محفل قرآنی امام حسنی‌ها اعلام شد
  • حوزه نجف، حوزه استقلال و آزادی / سروش محلاتی
  • پلیس: از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • انتشار تصویر ۶۰۰ شهید غزه+لینک دانلود
  • وضعیت بازارهای مالی داخلی در سالی که گذشت
  • علائم بزرگ شدن پروستات چیست؟ (+ گیاه درمانی )