Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید مهران عالم‌زاده، شهردار کرمان گفت: بهزیستی برای اسکان و آموزش کودکان کار نیاز به کمک و حمایت دارد و به همین علت شهرداری کرمان خانه‌ای را برای نگهداری کودکان کار آماده و تجهیز کرده است که در اختیار بهزیستی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به ایجاد گرمخانه برای زنان تصریح کرد: به نظر می‌رسد گرمخانه باید به جایی برود که از بدنه شهر فاصله داشته باشد و به دنبال این هستیم که با استفاده از نظرات کارشناسان دوباره گرمخانه‌ای را برای بانوان دایر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالم زاده بیان کرد: کارگران شهرداری به سلامت خود کمتر توجه می‌کنند و بعضی از آن‌ها حتی به سن بازنشستگی هم نمی‌رسند و از دنیا می‌روند بنابراین رسیدگی به سلامت آن‌ها یکی از دغدغه‌های ماست و در این راستا معاینه‌های سالانه را برای کارگران شهرداری پیش‌بینی می‌کنیم.
انتهای پیام/ی

تلاش برای ایجاد گرمخانه برای زنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از رام الله، روز اسیر امسال در سایه جنگ خونبار رژیم اشغالگر علیه غزه برگزار می‌شود. زنان، مردان و کودکان امروز آمدند تا به ظلم اشغالگرانی اعتراض کنند که هزاران نفر از فرزندانشان را در شرایطی شبیه به اعدام تدریجی بازداشت کرده اند، آنها از سرنوشت آنها بی خبرند و هر بار که اسیری در زندان به شهادت می‌رسد عذاب آنها بیشتر می‌شود.
کرانه باختری در معرض بازداشت‌های بی سابقه‌ای قرار دارد که براساس آن از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون بیش از پنج هزار فلسطینی از جمله زنان و کودکان بازداشت و در شرایط غیرانسانی زندانی شده اند. آنها در معرض شکنجه و گرسنگی، سلول انفرادی و ممنوعیت ملاقات و درمان قرار دارند.
امروز بیش از ۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های صهیونیست‌ها بازداشت هستند که ۸۰۰ نفر از آنها زن و بیش از ۲۰۰ نفرشان را کودکان تشکیل می‌دهند. ۶۶ خبرنگار نیز در زندان‌های صهیونیست‌ها هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک
  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد
  • ۱۰ هزار بی خانمان در پی تخریب دو هزار خانه در مرکز غزه 
  • روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند