Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتش‌سوزی در چالوس و آیین سنتی سمنو پزان شهر درق در خراسان شمالی، از جمله رخدادهایی اند که در نوبت عکس امروز به تصویر کشیده شده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  در این نوبت عکس به هفدهمین یادواره شهدای بسیج مسجد محمدی در جوار پیکر مطهر شهید گمنام،  تقدیر از خیرین برتر در مجمع خیریه مؤسسه امدادگران عاشورا در مجمع خیریه مؤسسه امدادگران عاشورا، کاشت نهال در مجموعه ورزشی امید و زندگی مشهد و چندین آیتم دیگر پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش‌سوزی در چالوس پیکر شهید «محمد هداوند» ظهر امروز با استقبال پرشور مردم شهرستان دورود به‌سمت گلزار شهدای روستای ژان تشییع و به خاک سپرده شد کاشت نهال در مجموعه ورزشی امید و زندگی - مشهد تقدیر از خیرین برتر در مجمع خیریه مؤسسه امدادگران عاشورا در مجمع خیریه مؤسسه امدادگران عاشورا تقدیر از خیرین برتر در مجمع خیریه مؤسسه امدادگران عاشورا در مجمع خیریه مؤسسه امدادگران عاشورا هفدهمین یادواره شهدای بسیج مسجد محمدی در جوار پیکر مطهر شهید گمنام( عملیات رمضان شرق بصره) هفدهمین یادواره شهدای بسیج مسجد محمدی در جوار پیکر مطهر شهید گمنام( عملیات رمضان شرق بصره) همایش جهان نوروز همایش جهان نوروز یادواره مجاهدان بدون مرز در سمنان نماز جمعه تهران تلاش راهداران استان همدان در گردنه اسدآباد می رسد اینک بهار آیین سنتی سمنو پزان شهر درق  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نوبت عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر

به گزارش خبرنگار مهر، یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر در استان کرمانشاه به میزبانی گیلانغرب برگزار می‌شود.

این یادواره ویژه شهرستان‌های گیلانغرب، ایوان غرب، اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین، سومار و نفت شهر خواهد بود.

در این یادواره سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه سخنرانی خواهد کرد و: کربلایی حسین مشکینی به مداحی خواهد پرداخت.

این یادواره پنجشنبه ۳۰ فروردین از ساعت ۸:۳۰ صبح در منطقه میاندار از توابع گیلانغرب برگزار می‌شود.

کد خبر 6079465

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین یادواره ۱۱۴ شهدای ارتش تویسرکان
  • یادواره شهدای روستای سرخا پایین بندرعباس
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • آیین وداع با پیکر حاج محمد (جمعلی) کیانی هرچگانی
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر