Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار آتلانتا هاوکس و شیکاگو بولز به رده سوم بیش ترین مجموع امتیازات یک بازی در تاریخ NBA رسید.

طرفداری- دو تیم قعرنشین کنفرانس شرق در یک شب پرهیجان در استیت فارم آرنا غوغا کردند. این بازی که 4 وقت اضافی داشت، در نهایت با پیروزی 161-168 شیکاگو بولز خاتمه یافت. تری یانگ به اولین بازیکن سال اولی تاریخ تبدیل شد که در یک بازی به آمار 49 امتیاز می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از 8 ریباند و 16 پاس منجر به گل او نیز نباید گذشت.

در تیم پیروز یعنی شیکاگو بولز نیز زک لاوین با 47 امتیاز یک بازی فوق العاده را پشت سر گذاشت. 15 بازیکن در این بازی بیش از ۳۰ دقیقه بازی کردند. از جمله وینس کارتر 42 ساله که 44 دقیقه در میدان حاضر بود. از سال 2012، این رکورد برای کارتر نیز بی سابقه بوده است. 

به جز بازی های آل استار، تنها دو بازی آمار بهتری از این مسابقه در تاریخ بسکتبال NBA دارند. مسابقه دیترویت پیستونز و دنور ناگتس در سال 1983 که با نتیجه 186-184 تمام شد، همچنان صدرنشین این لیست است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم طبیعت در پنجمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال مقابل تیم پالایش نفت آبادان در تهران امروز یکشنبه 22 اردیبهشت ماه به میدان رفت.
طبیعت موفق شد در نهایت با نتیجه 81 بر 75 مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی برسد و با سری 3 بر 2 به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کند. در این دیدار آرمان زنگنه با 17 امتیاز، 12 ریباند، 5 توپ ربایی و کارایی 26 بهترین بازیکن شد.
تیم طبیعت در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به مصاف تیم ذوب آهن خواهد رفت.
در دیگر بازی امروز لیگ بسکتبال شهرداری گرگان در بازی دوم نیمه نهایی به مصاف مهرام رفت و به پیروزی رسید. تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال امروز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه به مصاف تیم مهرام رفت.
شهرداری گرگان در این بازی تیم حریف را با نتیجه 76 بر 70 مغلوب کرد و سری این دیدار 2 بر صفر شد. ویل چری در این بازی با 31 امتیاز، 5 ریباند، 3 پاس گل و کارایی 26 بهترین بازیکن بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • تاریخ سازی افغانستان در جام ملت های فوتسال آسیا
  • شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران/ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • رکورد 92 درصدی پرسپولیس در سال 1350
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان
  • تاریخ‌سازی منچسترسیتی با ثبت رکورد شکست‌ناپذیری