Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:26:36 GMT

پیش اجلاسیه پارادایم شبکه‌ای برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۵۶۵۹

پیش اجلاسیه پارادایم شبکه‌ای برگزار می‌شود

پیش اجلاسیه کرسی نظریه‌پردازی با موضوع پارادایم شبکه‌ای (دستگاه معرفتی تولید علم دینی) با حضور تنی چند از اندیشمندان در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان،‌ گروه اندیشه: پیش اجلاسیه کرسی نظریه‌پردازی با موضوع پارادایم شبکه‌ای (دستگاه معرفتی تولید علم دینی)، با ارائه حجت‌الاسلام «عبدالحمید واسطی» عضو هیات علمی گروه منطق فهم دین پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی روز یکشنبه ۱۲ اسفند جاری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این کرسی «خسرو باقری نوع‌پرست»، «حسین بوستان» و «حمیدرضا شاکرین» به عنوان داور و «سید محمدتقی موحدابطحی»، «حسین سوزنچی»، «علیرضا قائمی‌نیا» و «رضا عبدی» به عنوان ناقد حضور خواهند داشت.

 

گفتنی است پیش اجلاسیه کرسی نظریه‌پردازی با موضوع «پارادایم شبکه‌ای (دستگاه معرفتی تولید علم دینی)» از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در ساختمان مرکزی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمدقصیر، کوچه پژوهشگاه، شماره 2 و دفتر قم به نشانی: خیابان پانزده خرداد، کوچه شهید میثمی10 (ارتباط از طریق ویدئو کنفرانس) برگزار می شود.

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان خبرگزاری اصفهان نشست خبری محمد جواد ظریف استان بوشهر نماز جمعه مقام معظم رهبری کرسی نظریه پردازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی علوم انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ ما_ فرهنگ عبور از خیابان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی، دومین بسته "فرهنگ ما"، به فرهنگ صحیح عبور از خیابان پرداخته است؛ موضوعی که به آموزش و آگاهی بخشی بیشتر نیاز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه برگزار می شود
  • فرهنگ ما_ فرهنگ عبور از خیابان
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی