Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@18:26:21 GMT

تنها برنده امیر علی اکبری سکته مغزی کرد و بازنشسته شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۵۷۷۸

تنها برنده امیر علی اکبری سکته مغزی کرد و بازنشسته شد

میرکو فیلیپوویچ تنها کسی که موفق به شکست امیر علی اکبری در رشته هنرهای رزمی ترکیبی شده است بعد از سکته مغزی بازنشسته شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از middleeasy، میرکو فیلیپوویچ دو هفته پیش شکست خود به روی نیلسون در سال ۲۰۱۱ را جبران کرد و موفق شد او را شکست دهد و دهمین برد پیاپی خود را در این رشته ورزشی به دست بیاورد و همه علاقه مندان به رشته هنرهای رزمی ترکیبی را از آمادگی بالای خود متعجب کرده بود که او در ۴۴ سالگی از خیلی از ورزشکاران این رشته آماده‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه منتظر بودند تا ببینند مرحله بعدی برای این مبارز چه است که در نهایت مشخص شد این مرحله بازنشستگی است. میرکو هفته گذشته با انعقاد خون در مغز خود مواجه شد و سکته کرد و بلافاصله به بیمارستان برده شد. بعد از آنکه او در مسیر بهبودی قرار گرفت، دکتر اعلام کرده است او دیگر نباید در این رشته فعالیت کند و ضربه‌ای به سرش زده شود و همین باعث شد تا میرکو اعلام بازنشستگی کند.

میرکو فعلاً تا ۹۰ روز نمی‌تواند بدود و باید راه رفتن آرام را شروع کند و در ادامه نمی‌تواند در رشته هنرهای رزمی ترکیبی رقابت داشته باشد.

میرکو در رشته هنرهای رزمی ترکیبی خودش را به عنوان یک اسطوره مطرح کرد و توانست تا ۴۴ سالگی رکورد خوبی از خود به جای بگذارد. ۳۸ برد، ۱۱ شکست و دو تساوی عملکرد او در این رشته ورزشی بود.

او تنها مبارزی است که موفق شده امیر علی اکبری مبارز ایرانی را در فینال رایزین ژاپن شکست دهد و کمربند قهرمانی این رقابت‌ها را به دست بیاورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رشته رزمی MMA

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حزب لیبرال دموکرات انگلیس در گزارشی اعلام کرد بیمارانی که دچار سکته قلبی در انگلیس می‌شوند باید بیش از ۲۴ ساعت معطل بمانند تا آمبولانس اورژانس سر برسد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از لندن، براساس گزارشی که حزب لیبرال دموکرات‌ها امروز منتشر کرد، پارسال در انگلیس، اهداف خدمات آمبولانس، در همه سازمان‌های بهداشت و درمان این کشور، محقق نشد. براساس این گزارش، هدف وزارت بهداشت و درمان انگلیس این است که در موارد حاد، از جمله سکته‌های مغزی یا قلبی، آمبولانس‌ها در مدت ۱۸ دقیقه سر بالین بیمار برسند که تقریب در همه مناطق، پارسال چنین نشد.
در گزارش حزب لیبرال دموکرات‌های انگلیس آمده است مثلا در دو مورد در مناطق وارینگتون (Warrington) و استافوردشایر (Staffordshire) افرادی که خونریزی داشتند، بیش از ۲۵ ساعت منتظر آمبولانس ماندند.
ایندیپندنت نوشت جولیان هارتلی (Julian Hartley)، میدر عامل تامین خدمات در سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس می‌گوید با توجه به کمبود نیروی انسانی، کاهش امکانات، همراه با افزایش درخواست ها، دولت انگلیس باید فورا بودجه بهداشت و درمان را افزایش دهد. وی افزوده در حالی که تقاضا برای خدمات بهداشتی و درمانی هیچ گاه تا این اندازه فراوان نبوده است، مدیران بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها تلاش می‌کنند تا تاخیر‌ها را کم کنند.
به نوشته روزنامه ایندیپندنت، ماه گذشته یک شرکت خصوصی که اخیرا در منطقه شرق انگلیس فعالیت می‌کند، برای اعزام آمبولانس، از هر بیمار ۹۹ پوند می‌گیرد. این روزنامه نوشت پارسال ۳۴ هزار بیمار در درون آمبولانس‌ها در بیرون از بیمارستان‌های انگلیس منتظر ماندند تا در اورژانس بیمارستان‌ها پذیرش شوند و آسیب دیدند.
بر اساس گزارش ماه پیش سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس، هفت میلیون بیمار در این کشور در فهرست انتظار آغاز درمان در بیمارستان‌های دولتی انگلیس اند.

دیگر خبرها

  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت
  • برای کاهش میزان نمک مصرفی روزانه خودتان آشپزی کنید
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • فیبریلاسیون دهلیزی عامل زمینه ساز قوی برای نارسایی قلبی است