Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هم اکنون آیین انتخابات هیات نمایندگان اتاق قزوین برای انتخاب ۱۵نماینده درگروه های بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی درمحل اتاق قزوین درحال انجام است.

زاهدی استاندار قزوین و هیات همراه از روندبرگزاری انتخابات اتاق بازرگانی قزوین بازدید به عمل آورد.

دراین دیدار، مهندس پرزحمت رئیس هیات نظارت برانتخابات اتاق به تشریح تعداد واجدین شرایط، تعداد داوطلبین ونحوه رای گیری الکترونیکی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دکترساغروند نماینده ویژه اتاق ایران از نقش استاندارقزوین درخصوص برگزاری منظم ومصوبات کاربردی شورای گفت وگوی دولت وبخش خصوصی استان تقدیرکرد.

درادامه استاندارقزوین طی بازدید کوتاهی ازنزدیک درجریان روندتکمیل ساختمان جدید پارلمان بخش خصوصی استان قرارگرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان قزوین انتخابات ایران دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: نقش دولت باید از متصدی به سیاست‌گذار تغییر کند

به گزارش قدس آنلاین، محسن رضایی دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در دیدار با هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران بر لزوم مشارکت بیشتر اتاق در تصمیم‌سازی‌های شورا و انعکاس مسائل کلان اتاق بازرگانی به شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دولت باید از تصدی‌گری و ذینفعی خارج شود، افزود: ساختار دولت نیازمند تحول و تغییر نقش از متصدی به سیاست‌گذار است و تصدی‌گری باید به مردم و بخش خصوصی واگذار شود.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اظهار داشت: علاوه بر واگذاری تصدی‌گری، ساختار اداره کشور نیاز به تمرکز زدایی و واگذاری اختیارات بیشتر به استان‌ها دارد و باید به یک مدل و الگو در این زمینه رسید.

رضایی با اشاره به انتخاب شعار سال مبنی بر مشارکت مردم در جهش تولید یادآورشد: در راستای شعار سال اتاق بازرگانی باید به مسائل کلان ورود کرده و فعالیت جدی داشته باشد.

وی با تبیین ضرورت تغییر نقش دولت در بازار اضافه کرد: دولت باید از قیمت‌گذاری به سمت بازارسازی برود و نقش دولت در بازار تنظیم‌گری باشد و اتاق بازرگانی باید به اصلاح این روند کمک کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ببینید | دعای رئیس اتاق بازرگانی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بی‌توجهی مجلس به مخالفت‌ها؟
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم های جدید علیه تهران
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • رضایی: نقش دولت باید از متصدی به سیاست‌گذار تغییر کند
  • اتاق بازرگانی در جهت تحقق شعار سال فعالیت کند
  • اتاق‌های بازرگانی در خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیلبند‌های بلوار صنایع و شهید تندگویان
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم