Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد نواللهی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد او و دیگر بازیکنان این تیم با وجود خستگی و حتی مصدومیت برای سرخپوشان بازی می‌کنند. ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، احمد نوراللهی در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روز سه‌شنبه بازی بسیار مهمی را مقابل پاختاکور پیش رو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه سختی همراه با تیم‌های قدرتمند السد و الاهلی عربستان قرار گرفته‌ایم که به سه امتیاز بازی روز سه‌شنبه خیلی نیاز داریم به این خاطر باید تمام تمرکزمان را روی این بازی قرار بدهیم تا به هدف‌مان برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا در حال حاضر همه هواداران این تیم فقط انتظار قهرمانی مسابقات پیش رو را دارند، اظهار داشت: فصل پیش با وجود خیلی از مشکلاتی که داشتیم تا فینال پیش رفتیم. این فصل هم مطمئناً می‌خواهیم موفقیت‌های گذشته خود را تکرار کنیم. کارمان سخت است و برای اینکه دوباره موفقیت‌های‌مان را تکرار کنیم نیاز به همدلی و همکاری بازیکنان، کادر فنی، باشگاه و هواداران است. همه ما هدف‌مان کسب موفقیت‌های بیشتر است و ان‌شاءالله بتوانیم با نتایج خوب دل هواداران را شاد کنیم.

نوراللهی با انتقاد از وضعیت زمین تمرین سرخپوشان یادآور شد: همان‌طور که می‌بینید زمین تمرین ما کیفیت خود را از دست داده است. پرسپولیس از جمله تیم‌هایی است که فوتبال را روی زمین خیلی خوب بازی می‌کند و متأسفانه ما فقط در زمین ورزشگاه آزادی چمن خوب می‌بینیم. این وضعیت قطعاً در بازی‌های آسیایی هم وجود خواهد داشت و تیم‌های رقیب ما از زمین باکیفیتی برخوردار خواهند بود. با این شرایط لازم است برای ادامه فصل حتماً ما یک زمین تمرین خوب داشته باشیم که مدیریت باشگاه قول هرگونه همکاری در این مورد را به ما داده است.

وی در واکنش به پرسش یکی از خبرنگاران در ارتباط با اینکه چرا او بعد بلافاصله بعد از جام ملت‌ها برای همراهی پرسپولیس در بازی سپیدرود اعلام آمادگی کرد و فکر نمی‌کرد این فشرده بازی کردن باعث مصدومیتش شود گفت: بعد از جام ملت‌ها ما بازی سختی را مقابل سپیدرود داشتیم و یکی دو بازیکن مهم تیم هم محروم بودند، به این خاطر خودم به برانکو زنگ زدم و گفتم مشکلی برای بازی با سپیدرود ندارم. به‌هرحال من حتی یک درصد هم بتوانم به تیم کمک کنم، از این کار دریغ نخواهم کرد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما 44 روز در اردوی تیم ملی بودیم و با وجود خستگی زیاد رفتم رشت و بازی کردم و خدا را شکر پرسپولیس سپیدرود را برد. الان هم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی قرار داریم. نه من، بلکه همه بازیکنان با درد و مصدومیت در بازی‌ها حاضر می‌شویم. همان‌طور که می‌بینید مسابقات هم فشرده است و هر چهار روز یک بار انجام می‌شود. به هر صورت امیدواریم تا پایان فصل بتوانیم خوب ریکاوری کرده و کمترین مصدومیت را برای بازی‌ها داشته باشیم.

برانکو: تعجب می‌کنم چرا برای اول یا دوم فروردین بازی نگذاشتند/ قبلاً فیفادی مهم بود اما الان نیست!

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!

ابراهیم اشکش سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان پس از تساوی ۱-۱ تیمش مقابل مس سونگون در نشست خبری حاضر شد و در گفتگو با خبرنگاران گفت: یک بازی بسیار جاندار و تاکتیکی را شاهد بودیم. ما می‌دانستیم که در بازی مقابل تیمی بازی داریم که در دور برگشت با ۶ برد و ۳ تساوی و ۱ باخت، ۲۱ امتیاز داشت و یک مربی با دانش و باشخصیت مثل آقای کلانتری با آنها کار می‌کند.

خوشبختانه بازی تماشاگر پسندی شد و این بازی آبستن حوادث مختلف بود. بازی خوبی بود و خوشبختانه ما توانستیم گل برتری به دست بیاوریم و من درباره اخراج بازیکنمان حق را به داور می‌دهم و کوبل داوری، قضاوت خوبی داشتند. در صحنه‌ای که منجر به پنالتی شد، من صحنه را ندیدم و باید کارشناسان نظر بدهند. این یک مساوی با ارزش خارج از خانه است که البته می‌توانست با ۳ امتیاز همراه باشد.

او ادامه داد: افرادی که روی خط بودند، معتقد بودند آن گل مس هم که رد شد آفساید بود، چون من بر این صحنه خودم واقف نبودم.

اشکش با اشاره به عدم برگزاری دیدار استقلال ملاثانی و فجر شهید سپاسی تاکید کرد: برای فوتبال ورزش استان خوزستان تاسف می‌خورم و تاسف می‌خورم. استقلال ملاثانی یک تیم غیور و باشرف که به فوتبال کشورمان خدمت می‌کند تیمی است که امکانات مالی ندارد و همیشه با شرف کار کرده. شاگردان سابق من دروازه رفت و برگشت ۴ امتیاز از من گرفتند و این یعنی آنها باشرف هستند. به دنبال فوتبال پاک هستیم و برخی در بازی‌ها و در کنفرانس‌ها دروغ می‌گویند که انگار دروغ گفتن مد شده است.

 باید از فوتبال این منطقه صیانت شود که دارد مسئولیت اجتماعی‌اش را به درستی انجام می‌دهد. ورزشگاه شهدای ملاثانی به نام شهدا عجین است و این ورزشگاه از لیگ دو تا حالا، ۴ سال است که تکمیل نشده. در اهواز یک زمین به آنها ندادند. به ما گفتند برای بازی با فجر به آنها زمین بدهید و من به آقای امیرحسین فراهانی گفتم که بازی اگر در اهواز برگزار شود، حرف و حدیث کمتری به وجود می‌آید. اگر گزینه آخر بازی در مسجد سلیمان بود، مردمان این شهر، انسان‌های بزرگی هستند و زمین را در اختیار هم استانی خود قرار می‌دهند.

سازمان لیگ تصمیمش درست بود و شایسته نبود فجر در زمین ما بازی کند. الان شائباتی به وجود می‌آید که مثلاً استقلال خوزستان چه ارتباطی با استان فارس دارد که این همه مدت با تیم استقلال ملاثانی راه آمده، اما آقای پورموسوی، مدیریت بهانه است. اگر ملاثانی نبود، آقای پور موسوی اگر ملاثانی نبود، صعود نمی‌کردی ... ملاثانی هم فجر را برد و هم خیبر را برد و همین برای شما کافی بود تا امروز برایشان کاری کنی. اما بچه‌های خوب اهواز را از تیم دور کرده‌اند. آقای پورموسوی این راه شما بیراهه است؛ و آمدی کار دیگران را به نام خودت گرفتی و در لیگ برتر سکاندار شدی؛ و نتایج فجیعی گرفتی!

وی افزود: تیم استقلال از لحاظ بازیکن در لیگ برتر سوم-چهارم است. آقای نجفی پای تیم ایستاد، اما نتایجی که می‌گیرند با کلی داستان همراه است. امروز تو با من و مسجدسلیمان دشمنی نکردی بلکه با فوتبال استان دشمنی کردی و عاملی شدی که بازی برگزار نشود. انشالله خودت جوابگو خواهی بود. مسئولان باغیرت باید بیایند بررسی کنند که چرا به تیم مردمی استان زمین نمی‌دهند. اگر امسال قرار بود ۳ تیم سقوط کند، هر سه تیم خوزستانی بودند. متاسفانه یا خوشبختانه الان فقط ۲ تیم از ما سقوط می‌کنند و با این حال سوال است که چرا می‌خواهی با نفت مسجدسلیمان دشمنی کنی؟

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: تو باید حمایت کنی تا یک تیم از این استان جایگزین شود تا به نشاط مردم ضربه نخورد. بچه‌های من با غیرت بودند که امروز مساوی گرفتند و من با این حال هیچ ایرادی نگرفتم. آقای سیروس پورموسوی شخص خودت باعث شدی زمین ندهند و امیدوار هستم مسئولان بیایند بررسی کنند که آیا کارخانه بزرگ گروه ملی لنگ ۱۲۰ میلیون تومان است که برای زمین پول بگیرد؟

 آقای سهیل مهدی و آقای بهاروند آمدند صحبت کردند و گفتند ما از محل درآمد‌های استقلال ملاثانی، برای چند جلسه قبل و این بازی، با نامه شما از بدهی‌ها کم می‌کنیم. سازمان لیگ اینگونه پشت جریان قرار گرفت و چه تفکری بود که اجازه ندادند این بازی برگزار شود؟ مدیریت کلان باید رسیدگی کند و این بازی تعویق بیفتد، چون الان فرپلی لیگ خراب می‌شود. این یک نقشه بود!

سرمربی نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: امسال سال چهارم بازی استقلال ملاثانی در لیگ یک کشور است و هیچوقت بازی این تیم در خوزستان لغو نشده.

من به تیم فجر احترام می‌گذارم ولی چه اتفاقی افتاده که تیمی که رقیب مستقیم نفت مسجدسلیمان است، می‌آید به استان خوزستان و نفت مسجد سلیمان مظلوم و استقلال ملاثانی مظلوم در این شرایط قرار می‌گیرند! چرا؟

چون نتایج یک سرمربی عیان است. چون یک سرمربی برای کل استان نقش می‌گیرد. من طرح موضوع می‌کنم که داستان پشت این ماجرا چیست! من می‌خواهم مسئولان محترم موشکافی کنند و ببینند علت بازی نکردن امروز چه بوده. اگر بازی نکردن علت دیگری داشته باشد، مسابقات لیگ به مشکل می‌خورد. گفتند اجاره زمین از محل درآمد‌های تیم پرداخت می‌شود و این مشکل پول حل شده، اما سوال این است چه مشکلی وجود داشت؟

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!