Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک ملی پوش پرسپولیس اعتقاد دارد زمین تمرین نامناسب به مسابقات آینده این تیم ضربه می زند.

به گزارش "ورزش‌سه"،  احمد نوراللهی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره شرایط تیمش عنوان کرد: شرایط را می بینید. ما زمین خیلی خوبی نداریم. پرسپولیس تیمی است که روی زمین خوب بازی می کند و احتیاج به زمین تمرین مناسب داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما فقط در استادیوم آزادی زمین خوب پیدا می کنیم و می توانیم روی زمین بازی کنیم. امیدواریم که همه مشکلات مرتفع شود و مدیریت هم قول داده که مشکلات را حل کند. امیدوارم زمین تمرین بهتری برای بازیکنان مهیا شود تا بتوانیم بازی های خوبی را به عنوان نماینده ایران انجام دهیم. بازدهی داشتن زمین خوب را در مسابقات می توانیم ببینیم.


وی ادامه داد: بازی با سپیدرود که شب بازی از دوبی رسیدم و تیم هافبک دفاعی نداشت، من خودم به آقای برانکو زنگ زدم و گفتم من می توانم کمک کنم. باوجود خستگی که از 44 روز اردو در بدنم بود، اما مقابل سیپدرود بازی کردم و در جام حذفی هم موفق شدیم. امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشیم. همه بچه ها با درد و مصدومیت کار می کنند. بازی ها فشرده است و مصدومیت ها بیشتر شده. امیدواریم ریکاوری مناسبی داشته باشیم و کسی هم مصدوم نشود و بتوانیم به تیم کمک کنیم.

پرسپولیس تهران احمد نورالهی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران احمد نورالهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ عجیب رئال: مصدومان ما در حال رقصند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد مهمان منچسترسیتی بود و موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی از سر راه بردارد و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.

وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید در این بازی بود که نقش مهمی را هم روی گلی که رودریگو به ثمر رساند ایفا کرد، اما در دقیقه دوازدهم وقت‌های اضافه به دلیل مصدومیت نتوانست کار را ادامه دهد و از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به لوکاس واسکز داد.

کارواخال هم شب گذشته نقش مهمی را در خط دفاعی رئال مادرید ایفا کرد و توانست بارها مقابل حملات منچسترسیتی ایستادگی کند، اما او هم در دقیقه پنجم نیمه دوم وقت‌های اضافه به دلیل احساس درد و خستگی‌ای که داشت نتوانست به کار ادامه دهد و از زمین بیرون رفت و ادر میلیتائو جای او را در خط دفاعی گرفت.

با توجه به اینکه شاگردان کارلو آنچلوتی باید روز یکشنبه هفته آینده در دیداری حساس برابر بارسلونا به میدان بروند، این نگرانی وجود داشت که این دو بازیکن نتوانند به دلیل مصدومیت تیم‌شان را همراهی کنند اما باشگاه رئال مادرید پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مصدومیت این دو ستاره‌اش به خبرنگاران  گفت که آنها پس از پیروزی مشغول رقصیدن در رختکن بودند تا به این شکل نشان دهد که مصدومیت وینیسیوس و کارواخال جدی نیست.

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • پاسخ عجیب رئال: مصدومان ما در حال رقصند!
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • پرسپولیس همچنان با دو مصدوم از فیفادی مارچ
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • درویش: همه بازی‌ها را ببریم قهرمانیم
  • استیلی: رفیعی متحول شده است و وسط زمین را مدیریت می‌کند