Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نوراللهی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیمش درباره شرایط زمین بیان کرد: شرایط زمین تمرین ما خوب نیست. پرسپولیس روی زمین بازی می‌کند و نیازمند زمین تمرین خوب است. باز در آسیا شرایط بهتر است و زمین بازی‌ها کیفیت خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت قول داده مشکلاتی مانند زمین تمرین را حل کند تا تمرینات بهتری داشته باشیم. این موضوع باعث می‌شود که عملکرد بهتری داشته باشیم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

او در مورد فشار بازی‌های لیگ برتر و بازی با سپیدرود افزود: فکر کنم در بازی مقابل سپیدرود از دوبی و جام ملت‌ها رسیدیم و چون تیم هافبک دفاعی نداشت به برانکو زنگ زدم و گفتم که اگر بخواهد می‌توانم کمک کند. خستگی زیادی داشتم با وجود ۴۴ روز اردو توانستیم بازی کنم و خدا را شکر موفق بودیم. در جام حذفی هم خدا را شکر به نیمه نهایی رسیدیم و امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم چون در حال حاضر مصدومان زیادی داریم.

نوراللهی ادامه داد: بازی با پاختاکور برای پرسپولیس مهم است و باتوجه به این که گروه سختی با حضور السد و الاهلی داریم به سه امتیاز این بازی نیاز داریم و تمرکزمان را روی این بازی می‌گذاریم.

هافبک پرسپولیس در پایان گفت: پارسال به فینال آسیا رفتیم اما مشکلات زیادی مانند کمبود بازیکن داشتیم. امسال هم مثل پارسال می‌خواهیم در آسیا موفق باشیم که نیازمند همدلی و همکاری بازیکنان، کادرفنی و هواداران است. امیدوارم بتوانیم در مقابل پاختاکور موفق باشیم.

بیشتر بخوانید: 

دروازه بان اصلی پرسپولیس در آسیا مشخص شد

پرسپولیس بدون محروم در آسیا/ کامیابی نیا و مصلح به پاختاکور می‌رسند

برانکو: هواداران یار دوازدهم من هستند/ متاسفم که نیمکت ما به سمت داور بازی نرفت

انتهای پیام/

اظهارات احمدنوراللهی درباره شرایط پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس همچنان با دو مصدوم از فیفادی مارچ

به گزارش "ورزش سه"، یکی از چالش‌های آزار دهنده این فصل پرسپولیس، مصدومیت‌ها و سرماخوردگی ستاره‌های این تیم در مقاطع مختلف فصل بوده است.

یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی به طور کامل فصل را به دلیل مصدومیت رباط صلیبی از دست دادند، وحید امیری و مهدی ترابی چندین هفته دور از میادین بودند و در فروردین ماه دو ملی‌پوش این تیم مصدوم شدند.

وحدت حنانوف تاجیکی و علیرضا بیرانوند در تمرین روز سه‌شنبه نیز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند تا مشخص شود آنها تمام بازی‌های فروردین پرسپولیس را از دست داده‌اند.

پرسپولیس این هفته با صنعت نفت آبادان بازی خواهد کرد و این دو بازیکن برای سومین هفته متوالی غایب خواهند بود.

دیگر خبرها

  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم
  • برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • پرسپولیس همچنان با دو مصدوم از فیفادی مارچ
  • درویش: همه بازی‌ها را ببریم قهرمانیم
  • استیلی: رفیعی متحول شده است و وسط زمین را مدیریت می‌کند
  • یاران مهدی قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند