Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در بازدید از گروه صنعتی نساجی ' پر' در شهرستان ابهر افزود: یکی از ویژگی های مهم این مجتمع صنعتی هوشمند بودن آن است.
وی تصریح کرد: در دهه 80 یکی از دلایلی که صنعت نساجی دچار مشکل شد این بود که این صنعت از نظر سخت و نرم افزاری نتوانست هوشمند شود در صورتی که صنعت نساجی دنیا در یک پروسه زمانی هوشمند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: نتیجه سیستم هوشمند نساجی در گروه 'پر' آن است که کیفیت تولیدات این واحد بیش از 98 درصد است.
استاندار زنجان تاکید کرد: باز سازی بوردهای الکترونیکی دستگاه ها و مهندسی معکوس آن از اقدامات بسیار خوبی است که این شرکت توانسته است با اتکا بر جوانان متخصص کشور آن را انجام دهد.
حقیقی خاطرنشان کرد: در طرح توسعه این شرکت یک هزار نفر اشتغال زایی خواهد شد و امیدوارم با اجرایی شدن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بزودی طرح توسعه این شرکت راه اندازی شود.
به گزارش ایرنا، استاندار زنجان روز چهارشنبه با هدف تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی برای سومین بار به شهرستان ابهر سفر کرد.
وی در ابتدا از گروه صنعتی پر در منطقه صنعتی صائین قلعه سپس با حضور در شهرک صنعتی نورین ابهر از شرکت نخ و الیاف آپادانا بازدید کرد.
استاندار زنجان پس از بازدید خطوط تولید کارخانه صنایع ریلی ایرانیان 'ایریکو' در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان در شرکت ایریکو حضور یافت.
به گزارش ایرنا، مجتمع خصوصی گروه 'پر' که شامل کارخانه های پرجین، پرریس، اطلس جین، اطلس ریس، نساجی اکباتان و زرجین است به عنوان بزرگترین شرکت در تولید انواع محصولات نساجی با راه اندازی خطوط تولید در سه نقطه کشور است و برای اولین بار تولید پارچه جین و کتان را در کشور راه اندازی کرده و تاکنون به عنوان بزرگترین تولید کننده پارچه جین در ایران همگام با آخرین تکنولوژی روز دنیا ماهانه 2 میلیون متر پارچه جین، تولید می کند.
6085/9556
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف اشتغال ایران صنعت نساجی هوشمند 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استعفای ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان واحدهای تولیدی گلستان برای شرکت در طرح ملی انتخاب واحدهای نمونه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سید مهدی حسینی گفت: فرصت یک ماهه واحدهای تولیدی متقاضی شرکت در فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد از خرداد ماه امسال آغاز خواهد شد و واحدها می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.
او افزود : متقاضیان برای آگاهی از شرایط انتخاب و شرکت در این فرآیند به سایت اداره کل استاندارد استان مراجعه کنند.
حسینی گفت : واحدهای نمونه استانی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، صرفاً یک بار نمونه برداری و دو مرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرایند تولید آنها انجام می شود که کاهش هزینه ها را در پی خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتبارات کافی برای تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی تخصیص یابد
  • طرح پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی در کردستان اجرایی می‌شود
  • پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی منجر به توسعه تولید و اشتغال می شود
  • ضرورت اصلاح روند صدور مجوز‌های ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی
  • بررسی مشکلات دو شرکت تولیدی و صنعتی در ارومیه
  • پایش ظرفیت تولید ۴۷۰ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی استان یزد/بازگشت ۸۰ واحد صنعتی به چرخه تولید
  • اصلاح روند صدور مجوزهای ایجاد ‌واحدهای‌ تولیدی و صنعتی ضروری است
  • بازگشت ۴۳ واحد راکد به چرخه تولید در استان قزوین
  • فراخوان واحدهای تولیدی گلستان برای شرکت در طرح ملی انتخاب واحدهای نمونه
  • فراخوان واحدهای تولیدی گلستان برای شرکت در طرح ملی انتخاب واحدهای نمونه