Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز 11 اسفند ماه در دیدار با شورای مدیران و معاونان ستادی کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان، تلاش کارکنان این نهاد را مجاهدت در راه خدا دانست و اظهار کرد: کمیته امداد توسط امام(ره) بنیان گذاشته شده و خدمت در آن افتخار است.

وی به عملکرد موفق کمیته امداد تاکنون اشاره کرد و افزود: توجه دولت به کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به اقشار نیازمند جامعه حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رشت با تاکید بر توانمندسازی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد، بیان کرد: تشکیل اتاق اندیشه ورز به منظور ارائه خدمات بهتر به مددجویان زیر پوشش تاثیرگذار است.

آیت‌الله فلاحتی، خواستار اولویت سنجی در اجرای برنامه‌ها توسط متولیان کمیته امداد شد و تصریح کرد: اولویت سنجی در اجرای برنامه‌ها مدیران را بیمه می‌کند.

وی، بیشترین آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها را به دلیل فقر فرهنگی در خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: تلاش کنید سبک زندگی را به خانه‌های جامعه هدف ببرید و این امر در ایجاد آرامش در خانواده‌ها موثر است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد بعضی از بحران‌های روحی در خانواده‌های جامعه هدف کمیته امداد است، اظهار کرد: اجازه ندهید در خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی ایجاد شود.

آیت‌الله فلاحتی بر تجلیل از خیران تاکید کرد و یادآور شد: خداوند جهاد با مال بر مجاهدت با جان را مقدم داشته و به مردم خیر بسیار خوب خود افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه پشتیبانی از دانش‌آموزان و دانشجویان مددجوی زیر پوشش کمیته امداد مهم است، اظهار کرد: پس از فارغ التحصیلی مددجویان زیر پوشش خود را رها نکرده و پشتیبانی معنوی خود را ادامه دهید.

آیت الله فلاحتی در ادامه به رتبه دوم تولید گوشت مرغ گیلان در کشور اشاره کرد و یادآور شد: به چه دلیل قیمت مرغ باید به ۱۴ هزار تومان برسد و دلیل آن سپردن امور به دست بعضی از افراد طمع کار است.

۱۱۶هزار و ۴۰۰ خانوار مددجوی گیلان زیر پوشش کمیته امداد

عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان نیز در دیدار مذکور به زیر پوشش قرار گرفتن ۱۱۶ هزار و ۴۰۰ خانوار مددجو در استان اشاره کرد و گفت: امسال تعداد ۴ هزار طرح اشتغالزایی را به منظور توانمندیازی مددجویان زیر پوشش اجرا کردیم.

وی از اختصاص ۷۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی توسط کمیته امداد گیلان خبر داد و افزود: طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد کمتر به انحراف می‌رود و نظارت مستمر بر اجرای طرح‌ها داریم.

وی با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه ولایت برای ارائه تسهیلات به مددجویان و افراد نیازمند تشکیل شده است، تصریح کرد: سال آینده کارمزد وام‌های صندوق قرض الحسنه ولایت به صفر می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان به تهیه ۷۴۱ فقره کمک جهیزیه برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان در سالجاری اشاره کرد و یادآور شد: در ۱۱ ماه سالجاری مبلغ ۷۲ میلیارد تومان کمک‌های مردمی را در گیلان جمع آوری کردیم و به جامعه هدف پرداخت شده است.

اهرابی با اشاره به اجرای ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه عمرانی توسط کمیته امداد گیلان، خاطرنشان کرد: ۹۲ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های مذکور اختصاص داده شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی نماینده ولی فقیه در گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلودگی آب‌های سطحی عامل بروز بیماری‌های پوستی/ کودکان تن به آب نزنند

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، اواخر اسفند ماه سال گذشته اخباری مبنی بر بروز بیماری‌های پوستی ناشی از آب آلوده در مناطق سیل زده توسط برخی از رسانه‌ها مخابره شده که با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیم‌های مشترک شرکت آب و فاضلاب استان و دانشگاه علوم پزشکی برای بررسی علت این عوارض پوستی به محل‌های اعلامی اعزام و نسبت به نمونه‌برداری‌ از آب و آزمایش‌ مجدد اقدام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • 17 هزار فرزند یتیم و محسنین درآذربایجان غربی زیر پوشش کمیته امداد
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • ۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد
  • حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد
  • وعده وزیر فرهنگ برای گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها
  • وعده وزیر برای گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها
  • آلودگی آب‌های سطحی عامل بروز بیماری‌های پوستی/ کودکان تن به آب نزنند
  • وثوق مردمی به کمیته امداد را باید قدر دانست
  • خیرین و حامیان اردبیل تجلیل شدند/ پرواز بادکنک آرزوها در اردبیل
  • دیدار مدیر کل امور اجرایی زکات کمیته امداد کشور با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد