Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دانشگاه‌های مشهد در اعتراض به وضعیت نابسامان نظارت و کنترل بازار و سوء مدیریت اداره صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز مقابل این اداره کل در مشهد تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، دانشجویان تشکل‌های دانشجویی مشهد ظهر امروز در اعتراض به وضعیت نابسامان نظارت، کنترل بازار و افزایش قیمت‌های سرسام آور به ویژه در بازار خودرو و گوشت در محل اداره صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تجمع کردند؛ دانشجویان در این تجمع خواستار کنترل و نظارت بر قیمت‌ها توسط این نهاد شدند و به نوعی اعتراض خود را به عملکرد ضعیف صنعت، معدن و تجارت اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشجویان مشهدی ۱۶ بهمن ماه سال جاری هم با حضور در اداره جهاد کشاورزی خراسان رضوی اعتراض خود را به عملکرد این اداره ابراز کرده بودند و از مسئولین این اداره کل خواستند که پیگیر شرایط تولید گوشت شوند و تجمع امروز دانشجویان در اداره صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی دومین گام از اعتراضات صریح جنبش دانشجویی به وضعیت آشفتگی بازار این روز‌های کشور است.   آشفتگی بازار، عدم کنترل و نظارت، کمبود و احتکار کالا‌های اساسی، گرانی، رانت اقتصادی، تعطیلی واحد‌های تولیدی و صنعتی و... موضوعاتی که این روز‌ها کشور با آن درگیر است و قطعا سامان دادن به بخش اعظم این مشکلات از وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت است. کم کاری و نبود اراده برای حل مشکلات اقتصادی در برخی از مسئولان دیده می‌شود سید احمد میرحسینی، نماینده دانشجویان در این تجمع دانشجویی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: باتوجه به اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت بیشترین سهم اقتصادی را در کشور دارد و یکی از موثرترین موتور‌های پیشران اقتصادی کشور است، دانشجویان انقلابی مشهد امروز تجمع مسالمت آمیزی را با مدل دانشجویی و به دور از حاشیه‌ها و با هدف پیگیری مطالبات مردمی و اعتراض به نبود نظارت بر قیمت‌ها و همچنین قاچاق کالا که موجب گرانی گوشت هم شده است در محل اداره صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی آغاز کردند.

میرحسینی بیان کرد: یکی از اهداف اینگونه تجمع‌های دانشجویی و پیگیری مطالبات مردم که توسط جنبش دانشجویی در مشهد از چند وقتی است آغاز شده، این است که دانشجویان می‌خواهند علمدار پیگیری مطالبات مردم باشند تا دشمنان و ضد انقلاب‌ها از مطالبات به حق مردم در جهت اهداف خودشان نتوانند استفاده کنند.
نماینده دانشجویان در این تجمع دانشجویی اظهار کرد: مطالبه‌های دانشجویان کاملا تخصصی و به دور از حاشیه است و به شکل نخبگانی مطرح می‌شود؛ قطعا در شرایط فعلی جامعه که مردم به شدت تحت فشار هستند دانشجویان نمی‌توانند سکوت کنند و باید نقش خود را که همان موذن جامعه است را به درستی ایفا کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه کم کاری و نبود اراده برای حل مشکلات اقتصادی کشور امروز در برخی از مسئولان دیده می‌شود، قطعا اینگونه تجمعات دانشجویی یک زنگ خطر و هشدار به مسئولین است که بیدار شوند و به خود بیایند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تجمع دانشجویان مشهدی مقابل اداره صنعت میرحسینی در پایان با مطرح کردن وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: افزایش ظرفیت‌های تولیدی، رونق بخشیدن به کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی، توسعه کار آفرینی در بخش‌های صنعتی و همچنین مدیریت، تنظیم و کنترل از وظایف وزارت صنعت معدن و تجارت است که متاسفانه شاهد هستیم که در این موارد کار جدی انجام نمی‌شود، دانشجویان مشهد مقدس در این تجمع پیگیری این موارد را خواستار شدند.

حرکات مطالبگرانه‌ دانشجویان به عنوان موذن جامعه باعث می‌شود که هم مردم نسبت به پیگیری مطالبات به حق خود توسط دانشجویان دلگرم شوند و هم مسئولین در مقابل قشر نخبگانی کشور پاسخ دهند؛ امیدواریم این قبیل اقدامات جنبشی دانشجویان منجر به نتیجه شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان

مجمع عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان امروز یکشنبه با هدف برگزاری انتخابات و تعیین اعضای جدید هیات‌مدیره برگزار شد که طی آن «سید کمال حسینی» از فعالان اقتصادی استان با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس هیأت‌مدیره انتخاب شد.

این انتخابات در سالن جلسات خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان و با حضور روسای ۱۳ انجمن همگن تولیدی استان برگزار شد که طی آن همچنین ترکیب هیات‌مدیره و بازرس خانه صمت استان مشخص شد.

در این انتخابات همچنین «کمال‌الدین توحیدی» به‌عنوان نایب رئیس، «عباس بهرامی» به عنوان خزانه‌دار و «محسن اسدی» به عنوان بازرس انتخاب شدند.
«سید کمال حسینی» ریاست ۲ دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر نیز ریاست شورای هماهنگی بخش خصوصی استان کردستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر
  • افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان