Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@02:30:08 GMT

شهدای مدافع حرم مروجان تفکر انقلاب اسلامی هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۸۱۲۰

شهدای مدافع حرم مروجان تفکر انقلاب اسلامی هستند

امام جمعه توکهور و هشتبندی میناب با اشاره به اینکه جامعه امروز نیازمند فضای معنوی یادواره ها شهداست، گفت:شهدای مدافع حرم اثبات کننده پویایی تفکر ناب انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد بارانی، امام جمعه توکهور-هشت بندی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه جامعه امروز نیازمند فضای معنوی یادواره ها است، اظهار کرد:نشاط معنوی که در یادواره های شهدا وجود دارد را در هیچ کجا نمیتوان احساس کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم اثبات کننده پویایی تفکر ناب انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد:تربیت نسلی جوان و مومن به نام مدافعان حرم از مهمترین دستاورد یادواره های شهدا است.

امام جمعه توکهور-هشت بندی از برگزاری پنجمین یادواره ۵۰ شهید سرافراز توکهور-هشت بندی در تاریخ جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع جوادالائمه علیه السلام 

خبر داد.

بارانی تصریح کرد:سخنران برنامه سردار محمد مارانی (فرمانده قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی )؛ سردار حسین کاجی (جانباز و فرمانده دفاع مقدس) بعنوان راوی و مداح کربلایی مجتبی رمضانی از مهمان ویژه این مراسم هستند.

وی افزود: حضور خانواده های شهدای مدافع حرم؛تجلیل از خانواده های شهدای سرافراز منطقه؛نمایشگاه ایثار و شهادت ؛و... از دیگر برنامه های یادواره شهدای توکهور-هشت بندی خواهد بود.

علی مسلمی، دبیر یادواره شهدای توکهور_هشت بندی با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء  از اهداف برگزاری یادواره شهداست، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگو سازی آن در جامعه از  اهداف اصلی برگزاری یادواره شهدا می باشد.

دبیر ستاد برگزاری یادواره شهدای توکهورهشت بندی تصریح کرد: دعوت از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به عنوان سخنران و راوی ،مداحی ،شعر،دیکلمه از برنامه های شاخص یادواره شهدای توکهورهشت بندی است و این یادواره با حضور خانواده شهداء و مردم شهید پرور توکهور_هشت بندی برگزار می شود.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

مراسم احیا شب های قدر در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم معنوی و پر فیض شب‌های قدرهمچون سال‌های قبل در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه و با همکاری هیات انصارالحسین (علیه السلام) از ساعت ۲۲:۳۰ الی ۳ بامداد با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا برگزار خواهد شد.

ضمنا حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت می‌باشد و همچنین امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد نیز فراهم است.

زمان: ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳
مکان: مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی است.

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • تدارک ویژه ورامینی‌ها برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم
  • برگزاری تظاهرات ورامینی ها در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز جمعه
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌های ۲ شهید مدافع حرم
  • یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود