Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: بررسی های خبرنگار جماران نشان داد که حدود 3 ماه قبل، تیمی سه نفره، شامل آقایان روح الله مومن نسب، کهوند و فروهر، از تهران عازم اهواز شده اند. با همراهی برخی علمای محلی، به بیش از 300 مسجد و پایگاه بسیج مراجعه و پس از تلاش، حدود 600 تا 700 نفر طومار تهیه شده توسط این گروه را امضا می کنند. در این طومار، ظاهرا ادعا شده که کم کاری وزارت ارتباطات در مسدودسازی تلگرام، عامل بروز جنایت داعش در اهواز و شهادت جمعی از نیروهای مسلح در رژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادعایی که در پشت خود حرفهای نگفته بسیاری دارد، آیا در نرم افزارهای بومی اطلاعات همه مردم مورد استراق سمع قرار می گیرد که امکان کشف جنایات قبل از وقوع فراهم است؟ آیا در سایر کشورهای دنیا که اقدامات تروریستی به وقوع می پیوندند، مقصر فضای مجازی است؟ و بسیاری از انتقادات دیگر.
روح الله مومن نسب، همان صاحب ادعای بارداری دختر 12 ساله با دو گیگ اینترنت رایگان است. وی در مقطعی به عنوان کارشناس در دادستانی کل کشور و در دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق مشغول بکار بود. مدتی در بسیج در کنار سردار نقدی بود. برچسب ها: روح الله مومن نسب ، کهوند و فروهر ، اهواز

منبع: خرداد

کلیدواژه: اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز

سخنگونی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع سه فقره آتش‌سوزی در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در سه حادثه آتش سوزی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در اولین حادثه که ساعت ۱۷:۲۵ امروز رخ داد در پی آتش سوزی در منطقه شکاره ۲، سه نفر شامل یک خانم ۲۹ ساله و دو آقای ۲۷ و ۶۱ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: در حادثه دیگری ساعت ۱۷: ۴۵ امروز حریق منزل مسکونی در کوی علوی منجر به مصدومیت یک آقای ۶۰ ساله شد که به وسیله‌ی آمبولانس به بیمارستان طالقانی برای ادامه درمان انتقال یافت.

اصل شرهانی ادامه داد: انفجار گاز در شرکت تخت فشار آریانا از زیرمجموعه‌های شرکت دعبل خزایی چهار مصدوم آقا ۲۹، ۳۴، ۳۵ و۴۱ ساله برجای گذاشت که با حضور به موقع آمبولانس‌های اورژانس مصدومین به بیمارستان طالقانی منتقل شدند

کد خبر 747352

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • اعترافات قاتلی که جنایت را انکار می‌کرد | پشت پرده کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • وقوع یک میلیون و ۹۰ هزار زایمان در کشور در سال گذشته/ زایمان طبیعی سبب کاهش مشکلات تنفسی جنین
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکایی را از سر می‌گیریم
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • مرمت‌کار ۵۰ ساله گنبد سلطانیه فوت شد + تسلیت وزیر