Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:16:32 GMT

تنابنده: هیچ وقت از مهران احمدی دلخور نبوده و نیستم

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۹۰۵۱

تنابنده: هیچ وقت از مهران احمدی دلخور نبوده و نیستم

کارگردان فیلم قسم گفت: دلیل اینکه فاصله ساخت فیلم اول و دومم کمی زیاد شد این بود که صبر کردم تا شرایط درستی ایجاد شود و قصه خوبی مطرح شود تا آن را بسازم. ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، محسن تنابنده نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون درخصوص موج گسترده سینمای کمدی طی سالهای اخیر گفت: اساس سینمای ایران هر دو یا سه سال تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولاً فیلم‌های هنری، آرتیستیک و اندیشمندانه در جشنواره ها شرکت می‌کنند و بعد از حضور موفق در جشنواره‌ها اکران می‌شوند.

وی در همین راستا ادامه داد: بعد از طرفی سینماداران و برخی دیگر می‌گویند که اینها فیلم‌هایی هستند که تماشاگر ندارد و مردم را سینما زده کرده است. بعد جریان فیلم کمدی شروع به تولید و ساخت می‌کند و به به همین دلیل تمامی سینما را آثار کمدی در بر می گیرند.

 

کارگردان فیلم"قسم" اذعان کرد: بعد از این جریان و غلبه سینمای کمدی، برخی کارگردانان هنری می‌آیند و در اعتراض به اینکه سینمای کمدی از نظرشان باعث کاهش سطح فرهنگی شده شروع به تولید فیلم اجتماعی و هنری می‌کنند. این چرخه همواره در سینمای ایران وجود داشته است و هیچ گریزی از آن نیست.

وی درباره دلیل فاصله طولانی بین ساخت فیلم اول و دوم خود افزود: دلیل اینکه فاصله ساخت فیلم اول و دومم کمی زیاد شد این بود که صبر کردم تا شرایط درستی ایجاد شود و قصه خوبی مطرح شود تا آن را بسازم.

 

بازیگر سریال پایتخت درباره احتمال فروش موفق قسم اظهار کرد: خدا را شکر فیلم قسم با توجه به اینکه جزو آثار مردمی در جشنواره فیلم فجر بود در بخش اکران نیز جزو آثار مخاطب پسند خواهد بود.

تنابنده در مورد همکاری مجدد خود با مهران احمدی خاطرنشان کرد: من هیچ وقت از مهران احمدی دلخور نبوده و نیستم و همانطور که دیدید در فیلم قسم هم همکاری کردیم. آن زمان در پایتخت 4 از مهران دعوت به همکاری کردیم اما همزمان در فیلم نرگس آبیار به ایفای نقش می پرداخت و نتوانست با ما همکاری کند.

منبع:میزان

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان مهران گفت: پروژه‌های مورد بازدید در این سفر با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: امیدواریم با تلاش جمعی و حضور میدانی و موثر مدیران استانی، در خدمت‌گذاری بیشتر به زائران‌حسینی و مردم شریف شهرستان مهران توفیق داشته باشیم.

کد خبر 6082108

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بازسازی مرز زرباطیه (مهران) از سوی دولت عراق
  • اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد
  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم
  • احداث پارکینگ جدید در مهران
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • انگشت‌های اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست
  • جزئیاتی تازه درباره سال گربه و بهرام افشاری | کمدی متفاوت در سینمای ایران