Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@16:19:09 GMT

گلایه ورزشکار لرستانی از بی توجهی مسئولان

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۹۳۴۱

گلایه ورزشکار لرستانی از بی توجهی مسئولان

ورزشکار لرستانی که توانسته بیش از ۱۰ مقام کشوری و بین‌المللی و ۲ قهرمانی جهان را کسب کند از بی توجهی مسئولان نسبت به ورزشکاران حرفه ای انتقاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک میلاد صحرایی کارشناسی ارشد مهندسی عمران متولد شهرستان دلفان از سال ۱۳۸۱ رشته ورزشی توکی ما را شروع کرده است که توانسته بیش از ۱۰ مقام کشوری و بین‌المللی و ۲ قهرمانی جهان را کسب کند و به عنوان نماینده کمیته قهرمانان سازمان جهانی ورزش توکی ما انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این ورزشکار لرستانی در گفت وگو با سفیرافلاک با بیان این که رشته رزمی توکی ما که یک‌ ورزش کاملاً ایرانی و اسلامی هست،گفت: رشته ورزشی هنرهای رزمی توکی ما باهدف صدور فرهنگ‌سازی ایرانی اسلامی، مبارزه با تهاجم فرهنگی و بی‌نیاز کردن جوانان ایرانی از فراگیرسازی‌های بافرهنگ بیگانه فعالیت می کند.

 

به گفته وی نهادینه کردن فرهنگ پهلوانی، احیای ورزش‌های عمومی و سنتی ایرانی با متدهای جدید و به دست آوردن جایگاه جهانی برای هنرهای ورزشی ایرانی که ایران مثل کشورهای صاحب‌نام دنیا یک‌رشته ورزشی قدرتمند به دنیا معرفی کند از دیگر اهداف این رشته ورزشی است.

 

صحرایی با اشاره به نقش مهم خانواده‌اش در ورزشکار شدنش عنوان کرد: از سوی جای خاصی حمایت نشدم فقط با کمک خانواده، دوستان و زحمات خودم توانستم به اینجا برسم.

 

این ورزشکار لرستانی با انتقاد از بی توجهی مسئولان نسبت به جوانان ورزشکار گفت: مهم‌ترین مشکل و دغدغه شهر ما متأسفانه بیکاری جوانان و بخصوص ورزشکارانی که به‌صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنند که وقت بیشتری را باید صرف تمرین کردن و ورزش بگذارند و همین باعث شده که نتوانند درآمد خاصی داشته باشند و درنتیجه با مشکل مالی روبه‌رو می‌شوند.

 

صحرایی با تأکید بر این که مسئولان امکانات و فضای ورزشی  بیش تری را در اختیار ورزشکاران قرار دهند،تصریح کرد: زمین‌های با کاربری ورزشی به‌صورت رایگان در اختیار قهرمانان جهت ساخت مکان ورزشی و بهره‌برداری قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ ستاره پرسپولیس در تیررس تراکتور

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تقریبا ۱۰ روز پیش بود که در خبرها داشتیم مهدی ترابی با پیشنهاد دو باشگاه از تیم‌های متمول لیگ برتر قرار گرفته است و حتی به همبازیانش گفته که ممکن است در تابستان به یکی از این پیشنهادات پاسخ مثبت دهد.

بیشتر بخوانید: نه تیم استقلال لیاقت قهرمانی دارد نه پرسپولیس!

ترابی برای اینکه در این زمینه به نوعی مقدمه‌سازی کرده باشد در همان مقطع گلایه کرد که از باشگاه پرسپولیس پیشنهادی برای تمدید قرارداد نداشته است. بعد از ترابی نیز دانیال اسماعیلی‌فر چنین گلایه‌ای از مسئولان باشگاه پرسپولیس داشت و گفت که حتما آن‌ها را برای فصل بعد نمی‌خواهند که پیشنهادی نمی‌دهند.

اما حضور این دو بازیکن در مراسم چهلم درگذشت همسر محمدرضا زنوزی در نوع خودش قابل توجه بود. به نظر می‌آید غیر از ترابی، دانیال هم مورد توجه تیم تبریزی قرار گرفته است. ناگفته نماند که چند ماه پیش یکی از بازیکنان ملی‌پوش تراکتور در اردوی تیم ملی دریافتی خود را به رخ همبازیان سابقش در پرسپولیس کشیده بود.

البته با توجه به اینکه رضا درویش به دنبال این است که در تابستان و در صورت ماندن خودش در پرسپولیس با بازیکنان این تیم برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شود، طبیعی است تیم‌های رقیب به دنبال جذب ستاره‌های این تیم باشند.

منبع: همشهری ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1227171 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • گلایه‌های ملی‌پوش پرش ارتفاع کشور از کم‌لطفی مسئولان
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • گام‌های عملی درمان چاقی از دیدگاه طب ایرانی و تغذیه نوین
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس تراکتور
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است